پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طرح و برنامه بارسلونا برای فرنکی دی یانگ

کد خبر : 80399  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 تیر 1397
گزینه خرید غیر ضروری

اختصاصی بارسانیوز - درحالی که بارسلونا در هفته های اخیر به شدت برای جذب فرنکی دی یانگ در این تابستان در تلاش بود اما هرچه که گذشت بارسلونا برای خط هافبک به ویلیان و رابیوت متمایل شد چون باشگاه آژاکس از موضع گیری سفت و سخت خود در مقابل بارسلونا عقب ننشست و راه را برای ورود بارسلونا به مذاکره باز نکرد.

 

هر اتفاقی که برای بارسلونا در راه جذب ویلیان و رابیوت رخ دهد، در صورت این دو خرید بارسلونا بازهم به فرنکی دی یانگ علاقه مند است و باشگاه این هافبک 21 ساله هلندی را به عنوان آینده درنظر گرفته و از این رو علی رغم اینکه در اولویت خرید بارسبلونا قرار ندارد اما گزینه خرید قطعی بارسلونا محسوب می شود که تمایل باشگاه به جذب او در تابستان 2019 است.

 

در حال حاضر بارسلونا تمایل دارد تا سرنوشت آرتور را برای فرنکی نیز رقم بزند تا از خرید او مطمئن شود و حتی راضی است که فرنکی یکسال دیگر را نیز در آژاکس باقی بماند.

 

ولی علی رغم مخالفت آژاکس، شانس بزرگ بارسلونا علاقه شخصی فرنکی جهت پوشیدن پیراهن آبی اناری است که از نگرانی مدیران بارسلونا کاسته و باشگاه هم اکنون با آرامش زیادی وضعیت او را در پرونده خرید او دنبال می کند به ویزه که جلساتی را با ایجنت او در بارسلونا داشته است.

 

فرنکی در 21 سالگی قطعا نیاز به تجربه بازی بیشتر دارد چون هنوز اولین بازی خود در تیم ملی را انجام نداده اما رونالد کومان درنظر دارد تا او را در اسرع وقت به تیم ملی فرا بخواند که رونالد به عنوان مدافع افسانه ای بارسلونا دیگر مزیت بزرگ در راه جذب او محسوب می شود.

 

بارسلونا نیز در جلساتی با علی دورسان و ارتباط با راب یانسن پایه های جذب فرنکی دی یانگ را مستحکم تر کرده و به نظر می رسد آژاکس علی رغم مخالفت شدید در این تابستان، چاره ای جز فروش او در تابستان 2019 نداشته باشد در شرایطی که به نظر می رسد فرنکی نیز شخصا تمایل دارد تا یک فصل دیگر را نیز در آژاکس باقی بماند اما دوست داشت تا در این تابستان از انتقال خود به بارسلونا برای 2019 مطمئن شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.