پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز درخواست خرید نیمار از پاری سن ژرمن !

کد خبر : 80401  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 تیر 1397
لوئیس سوارز جایگزین ادینسون کاوانی

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت با روی جلد بردن نیمار و لوئیس سوارز سر و صدا به پا کرد جایی که از درخواست نیمار برای خرید لوئیس سوارز خبر داد.

 

جام جهانی تقریبا برای تیم ها و ستاره های بزرگ دنیای فوتبال تمام شده و هم اکنون بازار نقل و انتقالات داغ تر از روزها و به ویژه هفته های اخیر دنبال می شود و در این تابستان نیز بارسلونا می تواند یک بار دیگر با پاری سن ژرمن برخورد کند.

 

درحالی که بارسلونا علاقه مند به جذب آدرین رابیوتی است که در سال پایانی قرارداد خود بدون تمدید به سر می برد، لوئیس سوارز نیز به باشگاه پاریسی لینک شده که البته رد و پای نیمار در میان است.

 

نیمار با این ایده که حداقل یک فصل دیگر را در پاری سن ژرمن حضور خواهد داشت در کنار امباپه علاقه مند به حضور لوئیس سوارز به جای ادینسون کاوانی مغرور در خط حمله است به ویژه در شرایطی که با پشت سر گذاشتن جام جهانی ناامید کننده باید مجددا نقش کلیدی خود را جهت انتقال به رئال مادرید به عنوان ستاره ای بزرگ اثبات کند که در این راه حمایت کاوانی را دراختیار ندارد.

 

 

نیمار که از همان ابتدای ورودش به پاریس با سد محکمی چون ادینسون کاوانی برخورد کرد مایل است تا مهاجم اروگوئه ای را از تیم خارج کند و هموطن او در بارسلونا را جایگزینش نماید که رابطه بسیار خوبی با هم در بارسلونا داشته و همچنان دارند.

 

نیمار که با رویای توپ طلا راهی پاریس شد به خوبی می داند که پس از بازی نکردن در ماه های پایانی فصل گذشته و عملکرد ناامید کننده در جام جهانی شانسی برای کسب توپ طلای 2018 ندارد و باید خودش را مجددا احیا کند که از این رو درخواست او از پاری سن ژرمن خریداری شدن لوئیس سوارز است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.