سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هازارد پلن بی فلورنتینو پرز برای نیمار

کد خبر : 80405  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 تیر 1397
هیجان نقل و انتقالات رئال در مطبوعات بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که تکلیف دو خرید تابستانی بارسلونا با جذب آرتور و پرداخت بند آزادسازی کلمنت لنگلت مشخص شده و در آستانه انتقال رسمی قرار دارد، بازار نقل و انتقالات برای رقیب مستقیم و سنتی بارسلونا یعنی رئال مادرید بسیار داغ است.

 

با زمزمه های خروج رونالدو از رئال مادرید، بحث جانشینی او در مادرید داغ است به صورتی که اسپورت و موندو دیپورتیوو دو رسانه بارسلونایی نیز به ان پرداخته اند.

 

درحالی که فلورنتینو پرز به شدت به دنبال جذب نیمار و حتی امباپه برای جایگزینی کریستیانو رونالدو است اما با مخالفت پاری سن ژرمن جهت فروش، طبق گزارش مارکا، فلورنتینو پرز ترسی از خرید ادن هازارد به جای نیمار و امباپه ندارد.

 

ادن هازارد که با ترک زیدان از هدایت رئال مادرید مناسب ترین فرصت را برای انتقال به رئال مادرید پس از چند فصل حضور در لیست خرید رئال مادرید را داردف شخصا نیز بارها در مصاحبه هایش به رئال مادرید ابراز علاقه کرده و این احتمال را رد نکرده است.

 

اما بزرگ ترین مشکل فلورنتینو پرز چگونگی کسب رضایت رومان آبراموویچ مالک متمول باشگاه چلسی است چون شیرهای آبی لندن نیز به دنبال احیای پروزه قهرمانی در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا به سر می برند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.