پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خروج پائولینیو؛ بقای گومز یا تغییر نگرش والورده در بازی؟

کد خبر : 80444  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 تیر 1397
انتقال غیر منتظره

اختصاصی بارسانیوز – در شرایطی پائولینیو تنها چند روز پس از شایعات بازگشت به چین به صورت رسمی بارسلونا را به مدت یکسال قرضی با بند خرید ترک کرد که هواداران بارسلونا در یک ماه اخیر منتظر خبرهای خروج بازیکنانی چون آندره گومز، رافینیا یا الیکس ویدال بودند.

 

پائولینیو در شرایطی بارسلونا را پس از یک فصل حضور ترک کرده که در تابستان گذشته با 40 میلیون یورو به عنوان مهره ای کلیدی برای والورده به عنوان بازیکنی خاص که باشگاه تاکنون چنین بازیکنی نداشته جذب شد و تاکید روی این موضوع هواداران منتقد را آرام کرد.

 

اما هم اکنون با خروج مهره خاص ارنستو والورده که 40 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه برداشت سوال بزرگ این است که در تاکتیک والورده چه کسی جای پائولینیو را به عنوان بازیکنی قدرتی پر خواهد کرد و اینکه آیا قرار است آندره گومز نقش او را در تیم برعهده بگیرد یا اینکه ارنستو والورده با ورود آرتور و دراختیار داشتن عثمان دمبله و کوتینیو قصد تغییر سیستم را دارد.

 

آندره گومز ر بین بازیکنان بارسلونا زودترین شروع آماده سازی خود را برای آغاز پیش فصل داشته و از هفته قبل ویدیوهایی را در اینستاگرام در حین تمرین کردن به اشتراک گذاشته است تا از انگیزه بالای خود خبر داده باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.