پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی آماری آرتور؛ بهترین خبر برای لیونل مسی

کد خبر : 80474  |  زمان ارسال : سه شنبه 19 تیر 1397
آرتور چه کیفیت هایی به ارمغان می آورد؟

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا علی رغم توافق با گرمیو جهت انتقال آرتور هنریکه در ژانویه 2019 با افزایش یک میلیون یورویی بند ثابت انتقال به ارزش 31 میلیون یورو ثابت و 9 میلیون متغیر و پرداخت نقدی موفق به جلب رضایت گرمیو جهت انتقال تابستانی شد تا هافبک بازیساز 21 ساله برزیلی رسما بازیکن بارسلونا شود.

 

آرتور با قراردادی 6 ساله با بند آزادسازی 400 میلیون یورویی به بارسلونا پیوسته که برای جبران خروج اینیستا و فقدان ژاوی جذب شده اما او چه خصوصیاتی دارد؟

 

آرتور کار خود را در باشگاه شهر خود گویاس آغاز کرد و در سال 2010 به گرمیو پیوست با رشد در رده های سنی توسط فیلیپه اسکولاری سرمربی سرشناس برزیلی اولین حضور در ترکیب بزرگسال گرمیو را در فوریه 2015 به دست آورد.

 

آرتور گرمیو را در راه کسب قهرمانی کوپا برزیل 2016 کمک کرد اما تا این سال برای حضوری ثابت در ترکیب و درخشش در فوتبال برزیل منتظر ماند جایی که موفق به کسب جایزه فردی و حضور در تیم منتخب سال شد و با گرمیو در رتبه چهارم قرار گرفت.

 

آرتور با فتح کوپا لیبرتادورس بهترین بازیکن فینال لقب گرفت و نقشی کلیدی در راه این قهرمانی ایفا کرد علی رغم اینکه بازی برگشت را به دلیل مصدومیت مچ پا از دست داد. بنابراین آرتور با این مصدومیت بازی های جام باشگاه های جهان را از دست داد اما پس از مصدومیت و درخشش دوباره توانست نظر بارسلونا را جهت انتقال تابستانی جلب کند.

 

استاد پاس

 

آرتور کار بازیسازی را از عمق انجاممی دهد که به قدرت و توانایی پاس های فوق العاده اش مشهور است که درصد موفقیت 93.1 را برای او در فصل گذشته لیگ برزیل به همراه داشته است و از این نظر بهترین بود.

 

 

آرتور میانگین بیشترین پاس در هر 90 دقیقه را با 82.2 پاس درهر بازی به نام خود در لیگ برزیل ثبت کرد. آرتور در 7 بازی فصل جاری نیز میانیگن 92.2 پاس در هر بازی را با افزایش 10 پاس در هر بازی نسبت به فصل گذشته داشته و با دقت 94.8 درصدی همراه بوده که این بزرگ ترین خصوصیت مشابه او با سبک بازی بارسلونا است.

 

قد متوسط او در کنار قدرت بدنی، شرایط را برایش جهت درخشش در میانه زمین بارسلونا فراهم کرده و از نظر سبک بازی مشابه با اینیستا و تیاگو است و همچنین توانایی گل زدن را نیز دارا است.

 

آرتور با قدرت حفظ توپ، پاس های عمقی و توزیع توپ مهره ای بسیار کارامد برای بارسلونا باتوجه به فلسفه بازی تیم است که حضور باعث مالکیت توپ میانگین 57 درصدی برای گرمیو شده است تا این تیم دومین تیم از نظر مالکیت توپ در فصل جاری باشد.

 

آرتور اخیرا درخصوص خود علام کرده که بازیکنی است که دوست دارد توپ را دراختیار بگیرد و حملات تیم را سازماندهی کند و این دقیقا خصوصیات ژاوی و اینیستا است که دیگر در بارسلونا حضور ندارند و حضور آرتور می تواند بهترین خبر برای لیونل مسی باشد که اخیرا مجبور بوده برای گرفتن توپ حتی تا میانه زمین نیز به عقب بیاید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.