پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: با وجود والورده خروج اینیستا جای نگرانی ندارد

کد خبر : 80500  |  زمان ارسال : سه شنبه 19 تیر 1397
ژاوی به راه حل ارنستو خوشبین است

اختصاصی بارسانیوزژاوی هرناندز در گفت و گو با آ اس، درخصوص نگرانی از بابت خروج آندرس اینیستا مورد سوال قرار گرفت و درخصوص ان به خروج نیمار اشاره کرد.

 

ژاوی درخصوص نبود اینیستا در تیم برای فصل پیش رو گفت:

والورده در آگوست گذشته نشان داد که بدون نیمار نیز می تواند تیم را هدایت کند و همچنین در مقابل عدم اطمینان هیئت مدیره ایستاد پس از اینکه در سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید شکست خورد و از همانجا بود که جو مثبتی در فضای تیم حاکم شد و تیم به ثبات رسید و درنهایت دوگانه را کسب کرد و دستاورد او نباید دست کم گرفته شود. بی شک اینیستا چه درون و چه بیرون از زمین فقدان بزرگی خواهد بود اما درنهایت همه از بارسلونا می روند همانطور که رونالدینیو، ریوالدو و روماریو رفتند اما بارسلونا همچنان به مابرزه ادامه داد.

 

کوتینیو جانشینی ذاتی و معقول برای اینیستا؟

بله بدون شک. اعتقاد دارم که خریدی فوق العاده است. اینیستا و کوتینیو بازیکنانی متفاوت هستند اما با این حال می تواند جای اینیستا را پر کند. در واقع ما را شبیه به نیمار، ژسوس و ویلیان تصور می کنیم اما او پیش از این در این پست برای بارسلونا بازی کرده و فکر می کنم او راه حل مناسبی است.

 

دوگانه یا لیگ قهرمانان؟

برای یک فصل بله اما اگر این را از هواداران بپرسد قطعا لیگ قهرمانان را می خواهند و برای فصل آینده چیزی جز آن را نمی خواهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.