پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه ژاوی به مدیران بارسلونا با بیان تجربه خود در لاماسیا

کد خبر : 80502  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 تیر 1397
ژاوی در پاسخ به فرار ستاره های لاماسیا

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که بارسلونا پس از خروج ستاره های لاماسیا هم اکنون با افزایش دستمزد و بند آزادسازی سعی در حفظ آنها دارد اما ژاوی معتقد است که باید حس اعتماد و ایمان به آن ها تزریق شود.

 

ژاوی در مصاحبه با آ سا درخصوص انتقاد چند ماه قبل مسی از خروج ستاره های لاماسیا گفت:

من در این خصوص تنها می توانم از تجربه خودم در لاماسا بگویم. می توانستم حس کنم که بارسلونا پشتم است و از من حمایت می کند که کار آسانی نبود. بارسلونا برای من برنامه بلند مدت داشت. باید به شما فرصت دهند و به شما ایمان بیاورند و شما به عنوان بازیکن لاماسیا باید درهای باز تیم اصل را به روی خود ببینید و هم اکنون می بینیم که انجام این کار دشوار و دشوارتر می شود چون سطح انتظارات خیلی بالاست اما با این حال استعدادهای زیادی در تیم جوانان وجود دارد.

 

کلید موفقیت داشتن ذهنیتی مثبت و حمایت مقامات باشگاه است و داشتن احساس موفقیت در تیم اصلی که آخرین بازیکن از این مسیر سرجی روبرتو بوده است که تا اخرین لحظه صبر کرد. البته اکثر بچه های 15 تا 17 ساله صبر نمی کنند و عجله دارند و اینیستا نیز به سختی به این موفقیت رسید و ما چند سالی را برای رسیدن به ترکیب ثابت تیم صبر کردیم اما در حال حاضر اولویت های مالی نیز وجود دارد و برای موفقیت در بارسلونا باید ذهنیت خاصی داشته باشید.

 

بارها گفته ای که نباید بازیکنن خروجی باز گردانده شوند؟

بله، جلوی خروج را نمی گیرم اما باز نمی گردانم چون اگر بازگردانم درخصوص ارزش گذاری برای بازیکنانی که باقی مانده اند چه چیزی برای گفتن خواهم داشت؟ فارغ از اینکه باید میلیون ها یورو برای بازگشتش پرداخت کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.