پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به 2 دلیل نسبت به جذب هازارد خوشبین نیست

کد خبر : 80534  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 تیر 1397
تصادف موندو و اسپورت

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که روزنامه اسپورت از تلاش مخفیانه بارسلونا برای پیگیری از وضعیت خرید ادن هازارد خبر داده و این موضوع در دل هواداران امیدواری زیادی ایجاد کرده اما موندو دیپورتیوو از عدم تمایل باشگاه به دلیل عدم خوشبینی در جذب ستاره بلژیکی خبر داده که گزارش موندو به واقعیت نزدیک تر است.

 

موندو در گزارش اعلام کرد که علی رغم آگاهی مدیران بارسلونا از کیفیت بالای ادن هازارد اما خرید او هزینه بر است و خریدی بسیار گران قیمت خواهد بود و این جدا از تداخل پست بازی او با فیلیپه کوتینیو است و از این رو باشگاه نسبت به جذب او در شرایط فعلی خوشبین نیست.

 

بارسلونا در شرایطی از نظر اقتصادی بابت پرداخت دستمزدها قرار دارد که برای جذب آرتور و لنگلت به دنبال پرداخت قسطی هزینه 66 میلیون یورویی انتقال بود که درنهایت موفق به انجام این کار نشد.

 

اگرچه که بارسلونا 100 میلیون یورو برای خرید گریزمان کنار گذاشته بود اما در حال حاضر 66 میلیون یورو صرف خرید آرتور و لنگلت می شود.

 

این در شرایطی است که ادن هازارد با مصاحبه اخیر خود به سمت رئل مادرید به ویزه با خروج کریستیانو رونالدو تمایل دارد چون در رئال مجبور به وفق دادن خود با سبک بازی بارسلونا نیست و ستاره بزرگ سانتیاگو برنابئو خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.