پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بررسی ترکیب بارسلونا با آرتور ; ستاره جوان کجا بازی میکند ؟

کد خبر : 80545  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 تیر 1397
آرتور ممکن است در یکی از 4 موقعیت خط هافبک بازی کند

اختصاصی بارسا نیوز - به احتمال زیاد والورده در فصل 2018/19 نیز از سیستم 4-4-2 استفاده خواهد کرد و سوال اینجاست که آرتور در کجا بازی میکند .

 

اول از همه آرتور یک هافبک است که پست ایده آل او مرکز میباشد و اگر بخواهد در پست طبیعی خود بازی کند باید یا همراه و یا جایگزین بوسکتس و راکیتیچ باشد .

 

عملکرد این بازیکن تعیین خواهد کرد که آیا او تبدیل به بازیکن ثابت ترکیب میشود یا نه .

 

در واقع با سیستم 4-4-2 ما 4 موقعیت در خط هافبک داریم  اما هرکدام میتواند تنها یک صاحب اصلی داشته باشد و در طول فصل بازیکن شایسته در جای خود قرار خواهد گرفت . با خروج اینیستا و پائولینیو در حال حاضر به نیروی کمکی نیاز است . رافینیا و سمپر نیز بازگشته اند و کارلوس آلنا را نیز نباید نادیده گرفت اما آرتور خرید جدید باشگاه است و نسبت به بقیه اولویت بیشتری دارد .

 

بازی در دو طرف ممکن است فراتر از توانایی های آرتور باشد اما این احتمال وجود دارد که والورده او را در این پست ها نیز تست کند که در این صورت او برای ثابت شدن باید با کوتینیو یا دمبله رقابت کند .

 

به نظر میرسد بازی کردن برای آرتور میتواند دشوار باشد اما یک مزیت حداقل روی کاغذ برای او وجود دارد . او از روز اول در تمرینات پیش فصل شرکت میکند و این در حالیست که تعدادی از بازیکنان بارسلونا به دلیل حضور در روسیه دیرتر به پیش فصل اضافه میشوند و در زمان بازی ها در ساحل مشغول تفریح هستند . البته منطقی نیست که والورده برای اولین بازی رسمی فصل یعنی سوپرکاپ اسپانیا که در تاریخ 12 آگوست در مراکش برگزار میشود به او بازی دهد . اما حضور او در بازی های دوستانه پیش فصل قابل پیشبینی است . 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.