پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین شایعات نقل و انتقالات : 4 بازیکن در لیست خرید و 4 بازیکن در لیست فروش !

کد خبر : 80586  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 تیر 1397
بررسی شایعات نقل و انتقالاتی مطرح شده در رسانه های معتبر

اختصاصی بارسا نیوز - مهمترین شایعات نقل و انتقالات را در 5 دقیقه را مرور کنید !

 

ورودی ها :

تیاگو آلکانتارا

بر اساس گزارشی از اسپورت , بارسلونا به تیاگو آلکانتارا بازیکن سابق لاماسیایی که در بایرن مونیخ است علاقه مند شده و علی رغم خرید آرتور , به دنبال بازگشت او به نیوکمپ هستند . آبیدال معتقد است که تیاگو جانشین خوبی برای اینیستا است . ( جزئیات )

 

رابیوت

Le Parisien مدعی شد که اگر بارسلونا پیشنهاد خوبی برای رابیوت دهد باشگاه پاری سن ژرمن نیز اجازه خروج خواهد داد . در این گزارش آمده است که پیشنهاد باید 40 میلیون یورو باشد . با این حال بارسلونا امیدوار است که با مذاکره بتوانند این انتقال را با قیمت پایین تری انجام دهند . همچنین ادعا شده است که دستمزد پیشنهادی بارسلونا به رابیوت نیز 600 هزار یورو در ماه است که بازیکن جوان آن را قبول کرده است . ( جزئیات )

 

فرنکی دی یانگ

با توجه به گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا هنوز نسبت به جذب فرنکی دی یانگ علاقه مند است . بارسلونا قبلا به دنبال جذب او در ژانویه 2019 بود اما پس از خروج تعدادی از بازیکنان حالا آنها میخواهند انتقال دی یانگ زودتر انجام شود . بنابراین کاتالان ها میخواهند کاری که برای آرتور کردند را در مورد دی یانگ تکرار کنند . ( جزئیات )

 

هازارد

اسپورت مدعی شد که خرید هازارد در اولویت های بارسلونا قرار گرفته است و نمایندگان این باشگاه با چلسی ارتباط برقرار کرده اند . گفته میشود هازارد از بازی در انگلیس ناامید است و نسبت به انتقال به کاتالونیا علاقه دارد . ( جزئیات )

 

خروجی ها :

مارلون

مارلون سانتوس مدافع برزیلی بارسلونا بسیار نزدیک به خروج است . باشگاه بعدی او در انگلیس است . ساوتهمپتون در هفته های گذشته با این بازیکن در ارتباط بوده است و اکنون آنها میخواهند با پرداخت مبلغ 12 میلیون یورو این بازیکن را جذب کنند . ( جزئیات )

 

سیلسن

اسپورت در گزارشی ادعا کرد یاسپر سیلسن میخواهد با مدیران بارسلونا جلسه ای بگذارد و در مورد آینده اش بحث کند . سیلسن از بارسلونا میخواهد تا انتقال او را در صورت دریافت پیشنهاد مناسبت تسهیل کنند . این به معنای درخواست برای کاهش مبلغ بند خروج است . بند آزادسازی قرارداد سیلسن 60 میلیون یورو میباشد که پرداخت چنین مبلغی برای یک دروازه بان بعید به نظر میرسد . ( جزئیات )

 

دینیه

اسپورت معتقد است که لوکاس دینیه از بارسلونا درخواست کرده اگر پیشنهاد مناسبی برای او دریافت کردند به او اجازه خروج دهند . باشگاه های بزرگی همچون بایرن مونیخ و یوونتوس به دینیه علاقه مند هستند . بارسلونا اما انتقال او را دوست ندارد و . اگر باشگاهی دینیه را میخواهد باید مبلغ بیشتری نسبت نسبت به انتقال 2 سال پیش او به بارسلونا پیشنهاد دهد . ( جزئیات )

 

رافینیا

رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که رافینیا هافبک بارسلونا شاید به لاتزیو برود . این منبع مدعی شد که لاتزیو برای انتقال دائمی رافینیا علاقه مند است و شاید آنها برای جذب آلکانترا جوان دست به تبادل لوئیس آلبرتو نیز بزنند . ( جزئیات )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.