پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یری مینا: لحظاتی سختی را سپری کردم؛ امیدوارم هر جا که باشم بهترین خودم باشم

کد خبر : 80601  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 تیر 1397
لنگلت سزاوار بودن در بارسلونا است

اختصاصی بارسانیوز – یری مینا مدافع کلمبیایی بارسلونا علی رغم درخشش در جام جهانی به احتمال فراوان با جذب شدن کلمنت لنگلت جایی در تیم نخواهد داشت و برای کسب تجربه بیشتر و بازی در اروپا به صورت قرضی تیم را ترک خواهد کرد که علی رغم مقاومت هم اکنون شخصا این موضوع را پذیرفته است.

 

یری مینا درخصوص تجربه دشوار خود در بارسلونا گفت:

وقتی به تیم دعوت نمی شدم، گزینه دیگری وجود نداشت و به تنهایی در خانه تمرین می کردم. دیدن بازی هم تیمی ها و تماشا از تلویزیون سخت است، لحظات سختی بود که من برای هیچ بازیکنی آرزوی نمی کنم. وقتی وارد بارسلونا شدم برایم همچون ی رویا بود. هم اکنون از تعطیلاتم لذت خواهم برد و سپس تصمیم خواهم گرفت.

 

همیشه به دنبال ارائه بهترین خودم خواهم بود، برای تیمم و امیدوارم که هرجا که بازی می کنم اینگونه شود چه بارسلونا باشد یا هر جای دیگر و این کار را به هبترین نحو ممکن انجام خواهم داد اما در حال حاضر از بودن در بارسلونا خوشحالم.

 

یری همچنین از لنگلت نیز تمجید کرد و گفت:

او بابت کیفیتی که دارد وارد بارسلونا شده و شایستگی اش را دارد بابت آنچه که از او دیده ایم و او برای بازی در تیم های بزرگ ساخته شده است. درنهایت تنها چیزی که باقی می ماند بودن در کنار اوست، یاد گرفتن از او و آرزوی بهترین ها برایش

 

یری مینا مجددا درخصوص شرایط خود گفت:

لحظات بسیار دشوارذی بود که برایم خیلی ناراحت کننده شده بود چون لحظاتی قرار داشتم که فکر می کردم همه چیز بر وفق مرادم پیش برود اما اینگونه نشد و حتی تصور می کردم که همه چیز تمام شده است

 

یری مینا همچنین از عصبی بودنش بابت بازی نکردن در بازی اول جام جهانی گفت:

در اولین بازی عصبی بودم چون بازی نکرده بودم، هرگز و وقتی به من نرسیده بود. آمدن به اینجا و انتظار و خوب پیش نرفتن اوضاع سخت است اما خداوند این فرصت را به من داد تا نشان دهم که برای چه کسی ساخته شده ام.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.