پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لنگلت : بارسلونا رویای کودکی من است . رابیوت بازیکن خوبیست . میخواهم از اومتیتی یاد بگیرم !

کد خبر : 80627  |  زمان ارسال : جمعه 22 تیر 1397

اختصاصی بارسا نیوز - کلمنت لنگلت خرید جدید بارسلونا امروز ضمن حضور در کنفرانس مطبوعاتی در مورد انتقال خود به بارسلونا و اهدافی که دنبال میکند صحبت کرد .

 

جوردی مستره :
این مقدمه ای در مورد لنگلت است . ما برای بند خروج او مبلغ 35.9 میلیون یورو پرداخت کردیم . 900 هزار یورو مربوط به IPC میشود . قرارداد او برای 5 فصل است و دارای بند فسخ میباشد .
 
 
او حال و آینده باشگاه است و برای او آرزوی موفقیت میکنیم .
 
آبیدال :
لنگلت خوش آمدی . امضا با او برای استعدادش بود . به ویژه به دلیل پروفایلی که دارد زیرا نه تنها با توپ راحت است بلکه در جنبه های تاکتیکی بدون توپ نیز همینطور است . او دارای ذهنی آرام و صبور است و به خوبی از پس فشاری که در نیوکمپ نسبت به سایر تیم ها است برمی آید .
 
آبیدال :
ما بازیکنی از آینده داریم . تبریک میگویم و ما برای شما بهترین ها را آرزو میکنیم . امیدواریم که بتوانید در بارسلونا به تمام عناوین دست یابید .

 

لنگلت :

این برای همه بازیکنان یک افتخار است اما برای من یک احساس غرور واقعی است زیرا من از کودکی آرزو داشتم در چنین باشگاه بزرگی بازی کنم . به لطف مربیانم این فرصت به من داده شد و من میخواهم بهترین عملکردم را داشته باشم و از بازی در کنار هم تیمی هایم لذت ببرم .

 

در حال حاضر من با هم تیمی های فرانسوی ام صحبت نکرده ام زیرا یکشنبه روز مهمی برای آنهاست ( منظورش فینال جام جهانی ) اما فکر میکنم که ما خیلی زود صحبت کنیم و از آنها خواهم خواست تا در مورد چگونگی کار در بارسلونا و زندگی در اینجا توضیح دهند .

 

مانند همه بازیکنان میخواهم تا جای ممکن بازی کنم و میدانم که رقابت زیادی نیز وجود دارد و بازیکنان بزرگی اینجا هستند اما هدف من بازی در تمام مسابقات است و من برای کسب عناوین و بلند پروازی هایم اینجا هستم اما من به همه احترام خواهم گذاشت .

 

لنگلت میگوید در بارسلونا انگیزه های زیادی وجود دارد :

در بارسلونا همه چیز باعث انگیزه شما میشود . بازی در کنار مسی  , حضور در لیگ قهرمانان و اینکه میدانید , میتوانید برنده لالیگا و کوپا شوید . همه چیز

 

لنگلت در مورد اولین بازی برای بارسلونا :

اولین بازی من برابر سویا ( در سوپرکاپ ) خواهد بود و امیدوارم به نفع ما باشد . من میخواهم برابر هم تیمی ها و دوستانم بازی کنم اما همزمان میخواهم پیروز شوم و امیدوارم اولین جام قهرمانی را کسب کنم .

 

لنگلت افزود :

من میخواهم تا جای ممکن بازی کنم و تلاش خواهم کرد تا اشتباهات زیادی نداشته باشم اما ممکن است گاهی اوقات اشتباه نیز رخ دهد .

 

لنگلت در مورد دورانی که قرار بود به بارسلونا بپیوندد گفت :

کمی زمان سختی بود زیرا باید صبر میکردم و در چنین شرایطی زمان خیلی دیر سپری میشود . اما من آرام بودم زیرا بارسلونا به من گفت همه چیز را تحت کنترل دارد و من آماده پذیرش آن بودم و به تمریناتم با سویا ادامه دادم .

 

تطابق با شرایط بازی در بارسلونا :

وقتی شما به بارسلونا وارد میشوید با سبک بازی کاملا متفاوتی مواجه خواهید شد . نمیدانم چقدر طول میکشد اما باید برای هماهنگی در اسرع وقت تلاش کنم .

 

لنگلت در مورد احساس خود از پیوستن به بارسلونا گفت :

احساس میکنم این فرصتی برای زندگی ام است . وقتی در نانسی بودم و فرصتی برای رفتن به یوونتوس داشتم اما میدانستم زمان مناسب نیست برای همین به سویا رفتم و سخت تلاش کردم و حالا فرصت باورنکردنی در بهترین تیم جهان دارم .

 

میخواهم از اومتیتی یاد بگیرم :

من برای اومتیتی خیلی خوشحالم زیرا او عملکرد عالی در جام جهانی داشت و من اینجا هستم و میخواهم از او همه چیز را یاد بگیرم و اومتیتی نیز به من یاد خواهد داد .

 

لنگلت در مورد بازی در بارسلونا :

اگر بازی نکنم تلاش میکنم تا با کار بیشتر بتوانم در بازی بعدی حضور داشته باشم و میخواهم 50 الی 60 بازی برای بارسلونا انجام دهم .

 

آبیدال در مورد خرید بازیکنان جدید گفت :

ما در حال کار هستیم و میدانیم در لیگ های دیگر چه خبر است . خریدهای ما بستگی به نیازهای ما دارد . اگر ما به بازیکنی از انگلیستان نیاز داشته باشیم برای سازگاری او به زمان نیاز است .

 

لنگلت در مورد خرید رابیوت :

من دوست دارم با رابیوت به عنوان هم تیمی بازی کنم . بارسلونا به دنبال بهترین ها است و رابیو بهترین است . من او را خیلی خوب میشناسم و او دوست خوب من است .

 

لنگلت در مورد قهرمانی با بارسلونا گفت :

من میخواهم برنده عناوین قهرمانی شوم و فکر میکنم در بهترین باشگاه برای کسب جام هستم و همچنین میخواهم بازی کنم زیرا یک بازیکن بدون بازی خوشحال نیست .

 

آبیدال در مورد یری مینا :

کلمنت در صحبت هایش خواسته یک بازیکن را گفت . همه بازیکنان میخواهند بازی کند اما همه موفق نمیشوند . من نمیتوانم 11 نفر اصلی ترکیب را تعیین کنم . ما به او اعتماد داریم و او میتواند چیزهای زیادی بگوید اما وقتی بازگشت , مربی تصمیم میگیرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.