پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به دنبال تعیین خروجی ها قبل از تور آمریکا

کد خبر : 80694  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 تیر 1397
خروجی ها قبل از 24 جولای

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا تور ایالات متجده را از 9 روز دیگر آغاز خواهد کرد و باشگاه امیدوار است تکلیف بازیکنان خروجی خود را تا آن روز حل و فصل کند در شرایطی که آرتور و لنگلت به تمرینات تیم اضافه شده اند.

 

آندره گومز در اولویت خروج بارسلونا باتوجه به علاقه چندین باشگاه قرار دارد که والنسیا، تاتنهام، آرسنال و یوونتوس می توانند او را به خدمت بگیرند در شرایطی که میل گومز جهت انتقال به لیگ جزیره است.

 

بارسلونا که برای گومز طبق قرارداد خرید 35 میلیون یورو نقد به اضافه 20 میلیون یورو متغیر تاکنون 37 میلیون یورو برای گومز هزینه کرده قصد دارد تا حداکثر مبلغ را برای او به دست آورد که ان موضوع کار خروج را دشوار کرده و احتمال انتقال قرضی او را بیشتر می کند.

 

الیکس ویدال نیز باشگاه هایی را علاقه مند به جذب خود می بیند که میل شخصی الیکس به بازکشت به سویا است که سویا انتظار بارسلونا را جلب نمی کند و پیشنهاد اخیرشان 6 میلیون یورو بوده است.

 

اگرچه که پرونده خروج ویدال فوری نیست اما پرونده فوری داگلاس نیز مشتری خاصی ندارد و بارسلونا مجبور است برای انتقال قرضی داگلاس بخشی از دستمزد او را پرداخت کند.

 

لوکاس دینیه نیز علی رغم حضور در مذاکرات تمایل به ماندن دارد اما با این حال والورده از داشتن تم شلوغ بدش می آید و قصد دارد تا در اسرع وقت بازیکنان غیر مورد نیاز از تیم خارج شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.