پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باشگاه های بزرگ در انتظار تصمیم بارسلونا برای فرنکی دی یانگ

کد خبر : 80757  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 تیر 1397
دی یانگ فعلا به پیشنهادی جز بارسلونا گوش نمی دهد !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، فرنکی دی یانگ هافبک و ستاره هلندی 21 ساله باشگاه آژاکس که با مخالفت باشگاه هلندی برای ترک تیم و پیوستن به بارسلونا مواجه شده است، به هیچ پیشنهادی جز بارسلونا گوش نمی دهد و باشگاه های بزرگی منتظر تعیین سرنوشتش هستند.

 

بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و رئال مادرید در لیست باشگاه های بزرگی هستند که وضعیت فرنکی را از علی دورسان مدیر برنامه های فرنکی جویا شده اند اما در این لحظه فرنکی فقط قصد بازی در نیوکمپ را دارد که  به همین منظور مدیر برنامه او پس از گفت و گوهای زیاد با رابرت فرناندز هم اکنون نیز با اریک آبیدال در تماس است.

 

مارک وورمارس مدیر ورزشی آژاکس در کنار ادوین فان درسار همچنان رو خوش به بارسلونا جهت فروش فرنکی نشان نمی دهند چون آژاکس درحال آماده شدن جهت صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا است و فرنکی را مهره ای کلیدی برای فصل پیش رو می بینند.

 

با این حال اولویت بارسلونا نیز انتقال فرنکی در این تابستان به نیوکمپ نیست و حاضر هستند فرنکی نیز چون آرتور قرارداد حضور یکساله در باشگاه فعلی خود را ببندد و اولویت بارسلونا اطمینان از خریداری شدن اوست که آژاکس به پیشنهاد زیر 50 میلیون یورو گوش نخواهد داد درحالی که هدف بارسلونا خرید او حداکثر به مبلغ 40 میلیون یورو است.

 

 

اعتقاد باشگاه آژاکس علی رغم فروش 17 میلیون یورویی جاستین کلایورت به رم این است که 40 میلیون یورو بند آزادسازی استیون انزونزی هافبک دفاعی 30 ساله سویا است و فرنکی باید بیشتر از این مبلغ ارزش داشته باشد.

 

از سوی دیگر اولویت خرید بارسلونا در حال حاضر آدرین رابیوت است و باشگاه باتوجه به وضعیت مالی خود قادر به پرداخت چنین مبلغی برای هر دو بازیکن نیست و برای فرنکی باید با آژاکس برای تابستان 2019 به توافق برسد.

 

با این حال ریای فرنکی بازی در بارسلونا است که این را در مصاحبه خود با مجله سانتوس اعلام کرد و به همین دلیل علی دورسان تماس های مکرری با اریک آبیدال دارد ولی با این حال باشگاه های بزرگی چون بایرن مونیخ و رئال مادرید منتظر هستند تا نتیجه ماجرای فرنکی و بارسلونا را ببینند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.