پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابیوت برای تیم بعدی، مسی را به رونالدو ترجیح می دهد !

کد خبر : 80765  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 تیر 1397
بارسلونا از میل آدرین باخبر است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، آدرین رابیوت هافبک فرانسوی 23 ساله پاری سن ژرمن که قراردادش در تابستان 2019 به اتمام می رسد و هنوز با باشگاه پاریسی تمدید نکرده است، بااین اقدام خود باعث شده تا چند باشگاه به جذب او علاقه مند شوند.

 

در کنار بارسلونا، دو باشگاه منچستر یونایتد و یوونتوس نیز به جذب آدرین رابیوت علاقه مند هستند و در تماس با مادر و مدیر برنامه او حاضر به پرداخت دستمزد درخواستی او هستند که پاری سن ژرمن تاکنون نپذیرفته است.

 

اما مزیت بارسلونا نسبت به منچستر یونایتد و یوونتوس میل شخصی رابیوت جهت بازی در بارسلونا است و مزیت دوم بارسلونا گذر زمان می باشد چون باتوجه به علاقه شخصی آدرین به بارسلونا، می توانند او را در تابستان 2019 به صرت رایگان به خدمت بگیرند و از همین رو پاری سن ژرمن می تواند در صورت عدم موفقیت در تمدید به فروش رضایت دهد.

 

بارسلونا پس از درس گرفتن از اشتباه فصل گذشته درخصوص وراتی و اعمال فشار از طریق مدیر برنامه مارکو ای بار رسما با سفر به پاریس علاقه خود به آدرین را به آنترو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن اعلام کرده است.

 

مزیت بزرگ دیگر بارسلونا اریک آبیدال است که باشگاه او را به عنوان شخصیتی قدرتمند و نزدیک به بازار فرانسه به خدمت گرفت به صورتی که شخصا با مادر آدرین در تماس بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.