پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ورمالن و یری مینا ؛ تنها یک بازیکن باقی میماند !

کد خبر : 80777  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 تیر 1397
به نظر میرسد که والورده اعتماد بیشتری به توماس ورمالن دارد

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا ، ورود کلمنت لنگلت به باشگاه بارسلونا مشکلات جدیدی را برای والورده و کادر فنی تیم ایجاد کرده است. در حال حاضر اومتیتی و پیکه دو مدافع اصلی و مورد اعتماد والورده هستند و با ورود این مدافع فرانسوی حالا تیم در قلب خط دفاعی 5 مدافع دارد که قطعا از بین یری مینا و توماس ورمالن با نظر والورده یکی باید باشگاه را ترک کند.

 

یری مینا تنها چند ماه است که راهی فوتبال اروپا شده و زمان میبرد تا خود را با فوتبال اروپا وقف دهد. از طرف دیگر مینا جزء سهیمه غیر اروپایی تیم محسوب میشود که مشکل بزرگی بود اما بعد از خروج پائولینیو مشکل حل شده و گفتنی است که بزودی فیلیپ کوتینیو نیز پاسپورت پرتقالی دریافت خواهد کرد و این مدافع کلمبیایی دیگر در این رابطه مشکلی ندارد.

 

بارسلونا برای فروش مینا پیشنهاد هایی که بیشتر از 20 میلیون یورو هسنند را بررسی میکند. ورمالن 33 ساله در سال 2019 قراردادش به پایان میرسد و قطعا او یک مدافع برای آینده نیست اما والورده به وی اعتماد دارد. به نظر میرسد که والورده از بین ورمالن و یری مینا مدافع بلژیکی را ترجیح میدهد که در فصل گذشته نیز عملکرد خوبی داشته و حاضر است به عنوان مدافع جایگزین به کارش در بارسلونا ادامه دهد چرا که یری مینا خواهان دقایق بیشتری برای بازی است. در هر صورت والورده تصمیم نهایی را در مورد آن ها میگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.