پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا دوباره به پیانیچ علاقه مند شد

کد خبر : 80784  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 تیر 1397
کاتالان ها پس از خروج اینیستا به دنبال تقویت خط میانی هستند . یوونتوس پس از پیوستن رونالدو احتمالا نیاز به خروچ چند بازیکن خواهد داشت .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش بلیچر ریپورت , میرالم پیانیچ هافبک 28 ساله یوونتوس بار دیگر مورد علاقه بارسلونا قرار گرفته است . در واقع خروج اینیستا کاپیتان افسانه ای باشگاه کاتالان پس از 16 سال , آنها را در وضعیت بدی قرار داده است . علاوه بر این پائولینیو نیز به سوپرلیگ چین بازگشت .

 

تنها خرید بارسلونا آرتور ملو در خط میانی است که 21 سال دارد و اگرچه انتظار میرود بازیکن خوبی باشد اما بسیار جوان و کم تجربه است . به همین دلیل پیانیچ 28 ساله میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد . پیانیچ تاکنون ثابت کرده است که میتواند بازیکن بسیار تاثیرگذاری باشد .

 

با توجه به ورود رونالدو احتمالا یوونتوس مجبور به خروج تعدادی از بازیکنان خود خواهد شد زیرا آنها برای تامین هزینه انتقال رونالدو نیز مشکلات زیادی داشتند . هافبک ملی پوش بوسنیایی مورد علاقه چندین باشگاه از جمله منچسترسیتی گواردیولا قرار گرفته است .

 

در همین حال دیلی اکسپرس نیز گفته است هزینه انتقال پیانیچ میتواند تا 71 میلیون پوند باشد که چنین قیمتی میتواند بارسلونا را از تصمیم خود برای جذب پیانیچ منصرف کند .

 

#البته هافبک 28 ساله ویژگی های خاصی نیز دارد که میتواند برای کاتالان ها سودمند باشد که میتوان به ضربات آزاد اشاره کرد . از ابتدای فصل 2015/16 , پیانیچ موفق به زدن 11 گل از روی ضربات آزاد شده است که این آمار برای دیبالا 9 و برای رونالدو 7 گل است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.