پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگرش انقلابی والورده با خریدهایی برای سیستم 3-3-4

کد خبر : 80788  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 تیر 1397
بازگشت مثلث تهاجمی با نیمکت نشینی دمبله

اختصاصی بارسانیوز – خرید های ارنستو والورده در تابستان جاری رنگ و بوی سیستم 3-3-4 را به صورتی می دهد که مثلث تهاجمی تیم با حضور مسی و سوارز با فیلیپه کوتینیو تکمیل شود.

 

در فصل گذشته به دلیل خروج نیمار و عدم وجود مهره جایگزین بابت جوانی دمبله و نیاز دمبله به داشتن دوره آماده سازی برای وفق یافتن با سبک بازی بارسلونا و مصدومیت زودهنگام و طولانی مدت او و به ویژه دو شکست مقابل رئال مادرید در سوپر کاپ، ارنستو والورده مجبور به اتخاذ سیستم 2-4-4 شد اما حالا سرمربی آمادگی پیاده سازی سیستم 3-3-4 را دارد چون با ورود آرتور و تلاش برای جذب رابیوت یا فرنکی دی یانگ نگرانی او در خط هافبک جهت ریکاوری توپ برطرف می شود.

 

والورده در فصل گذشته با عدم دسترسی به دمبله سیستم های 2-4-4 و 1-3-2-4 را استفاده کرد و درحالی که انتقادها از این تصمیم او با توجه به شرایط موجود شدید نبود اما او در کنار فتح عناوین باید بازی زیبا را نیز در فصل جدید ارائه دهد تا به مانند شکست 3-0 در رم از فلسفه دراختیار داشتن مالکیت توپ فاصله نگیرد.

 

کوتینیو به وضوح از ابتدا در ترکیب تیم حضور خواهد داشت و برخلاف فصل گذشته که اکثر بازی ها را در پست هافبک راست بازی کرد در فصل جدید مثلث تهاجمی تیم را با مسی و سوارز خواهد ساخت.

 

اما این به وضعیت ورودی ها و خروجی ها نیز بستگی خواهد داشت چون والورده می تواند از کوتینیو نیز در خط هافبک در کنار بوسکتس و راکیتیچ استفاده کند همانگونه که در فصل گذشته این کار را در نبود اینیستا انجام می داد که شرط آن به مدت زمان وفق یافتن آرتور با سبک بازی تیم بستگی خواهد داشت چون اگر آرتور سریعا جواب دهد و یا رابیوت جذب شود، کوتینیو به خط حمله منتقل خواهد شد که اولویت و برنامه والورده نیز همین است.

 

در صورت عدم جذب رابیوت، کوتینیو می تواند در خط هافبک بازی کند و ویلیان مثلث تهاجمی را تشکیل دهد.

 

دمبله ذخیره مثلث تهاجمی

 

در این صورت، عثمان دمبله به مهره ای نیمکت نشین و جایگزین برای مثلث تهاجمی تیم تبدیل خواهد شد که همین نقش را در تیم ملی فرانسه نیز برعهده داشت که بزرگ ترین مشکل والورده در فصل گذشته عدم وجود جایگزین بوده است که برای فصل جدید خیالش از بابت نیمکت نیز راحت می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.