پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقاومت ادامه دار رابیوت در برابر تمدید با پاریس

کد خبر : 80839  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 تیر 1397
در انتظار ملاقات با ناصر الخلیفی

اختصاصی بارسانیوز – در فاصله یکسال تا اتمام قرارداد آدرین رابیوت، هم اکنون پاری سن ژرمن در موضع ضعیف تری نسبت به فروش سایر ستاره های خود چو مارکو وراتی در تابستان گذشته قرار دارد چون رابیوت از ژانویه 2019 جهت انتقالرایگان در تابستان آزادانه قادر به مذاکره با هر باشگاهی خواهد بود و ترس از خروج رایگان می تواند پاریسی ها را به فروش تابستانی مجبور کند.

 

برخلاف مارکو وراتی که بارسلونا از طریق ایجنت او و شخص بازیکن اقدام به تحت فشار قراردادن پاری سن ژرمن کرده بود، مدیران بارسلونا اینبار مستقیما خواسته خود برای خرید رابیوت را به گوش آنترو هنریکه مدیر ورزشی پاریس رساندند و تا به این لحظه آنترو موفق به جلب رضایت آدرین جهت تمدید نشده است.

 

با رد شدن پی در پی پیشنهاد تمدیدهای پاری سن ژرمن توسط رابیوت، باشگاه پاریسی متقاعد شده که باید به خواسته آدرین گوش دهد که از زمان دعوت نشدن به اردوی تیم ملی ناراحت است و تصمیم به تغییر آب و هوا دارد.

 

 

طبق گزارش موندو، باتوجه به رد شدن پی در پی پیشنهادهای پاری سن ژرمن به نظر می رسد که توافق شخصی بارسلونا با رابیوت پیشرفت داشته و دلیل رد شدن پیشنهادهای پاری سن ژرمن می باشد که البته همه درانتظار جلسه ناصر الخلیفی با آدرین و نمایندنگانش هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.