پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده لاماسیا را امتحان و بررسی می کند؛ صرفه جویی در هزینه سنگین باشگاه

کد خبر : 80842  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 تیر 1397
فیلتر تور ایالات متحده

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا هم اکنون دیگر نه تنها ژاوی بلکه اینیستا را نیز در اختیار ندارد دو بازیکنی که در طول بیش از یک دهه اخیر پایه و اساس موفقیت ها و به ویژه سبک و فلسفه بازی بارسلونا در کنار لیونل مسی و بوسکتس بودند به عنوان وصل کننده دفاع به حمله بودند و از این رو لاماسیا اینقدر بااهمیت بود که اسپورت 8 بازیکن حاضر در تمرین را روی جلد ببرد.

 

درحالی که گواردیولا با پیدا کردن نسل طلایی، درخشان ترین دوران تاریخ بارسلونا را رقم زد اما هم اکنون در سال های اخیر تنها سرجی روبرتو ورودی از لاماسیا به تیم اصلی محسوب می شود و ایده باشگاه از ماه های گذشته حساب مجدد روی لاماسیا بوده با این ایده که بازیکنان جوان بتوانند در کنار تیم اصلی تمرین کنند.

 

اما اصلی ترین دلیل تصمیم گیری باشگاه برای حساب مجدد روی لاماسیا، بالارفتن چشمگیر قیمت ها است که باشگاه های متمول با پول های غیر فوتبالی از طریق مالکان ثروتمند کار را برای باشگاه هایی درآمد زا چون بارسلونا دشوار کرده اند.

 

بارسلونا هم اکنون بخش اعظم درآمد خود را صرف پرداخت به دستمزد بازیکنان می کند و بودجه سالیانه 60 میلیون یورویی برای نقل و انتقالات نیز جوابگوی نیاز باشگاه نیست و از این رو بارسلونا قصد دارد تا در طی فصول آینده بازیکنانی از لاماسیا را به تیم اصلی تزریق کند چون خرید کوتینیو و دمبله به لطف 222 میلیون یورو از فروش نیمار صورت گرفت.

 

این موضوع دیدگاه والورده نیز هست و او در روزهای اخیر با بازیکنان زیادی از تیم دوم و همچنین رده جوانان که به تازگی به تیم دوم منتقل شده اند کار کرده است. بزرگ ترین انگیزه بازیکنان تزریق شده از تیم دوم و جوانان تور ایالات متحده آمریکا است که ارنستو والورده به خوبی آن ها را بررسی خواهد کرد فرصت خاصی که بابت نبود ستاره ها بابت سپری شدن جام جهانی به وجود آمده است.

 

والورده به دنبال پیدا کردن فصا برای بازیکنان جوان است و از این در فصل گذشته نیز از شلوغی تیم شکایت داشت که این شلوغی در تابستان جاری نیز با عدم خروج بازیکنان حاضر در لیست خروج پابرجاست.

  

 

والورده در فصل گذشته رسما اعلام کرد که:

من دوست ندارم تیمی شلوغ داشته باشم چون می خواهم فضا برای ورود بازیکنان آکادمی وجود داشته باشد.

 

تا به الان والورده 29 بازیکن در تیم اصلی خود با ورود آرتور و لنگلت دارد و این در راستای تحقق ورود بازیکنان آکادمی به تیم اصلی نیست و باید بازیکنان زیادی تیم را ترک کنند تا خواسته والورده برای داشتن 22 یا 23 بازیکن برآورده شود.

 

والورده در مراحل ابتدایی جام حذفی در فصل گذشته به خوبی از بازیکنان جوان استفاده کرد و هدف اودر فصل جاری نیز همین است تا روی اولویت کسب لیگ قهرمانان تمرکز کند و در جام حذفی بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کند تا خستگی برای 11 مرد تیم اصلی ایجاد نگردد.

 

والورده سابقه خوبی دارد

 

ارنستو والورده پیش از این در باشگاه جوانگرایی چون بیلبائو موفق به انجام این کار شده و بازیکنانی چون کپا، لورنته، ایناکی ویلیامز و ایرائولا را به بالاترین سطح فوتبال معرفی کرد.

 

چیزی که واضح به نظر می رسد، والورده تا به اینجا فرصت حضور در تیم اصلی را برای کارلس آلنا و ریکی پویگ فراهم کرده است و در ادامه نیز چند بازیکن چون اوریول بوسکتس، آبل رویز، کوکوریا و کاردونا نیز قادر خواهند بود تا به تیم اصلی اضافه شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.