پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهمترین داستان های امروز : ۶ خبر از منابع معتبر !

کد خبر : 80875  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 تیر 1397
لینک های آبی شما را به جزئیات بیشتر هدایت میکنند ...

اختصاصی بارسا نیوز - در کمتر از 5 دقیقه مهمترین اخبار روز را مرور کنید !

 

  بارسلونا در نظر دارد دمبله را به اضافه پول برای جذب هازارد به چلسی پیشنهاد دهد . گفته میشود چلسی تنها به پیشنهاداتی که بیشتر از 225 میلیون یورو باشد پاسخ میدهد . دمبله سال گذشته با هزینه 105 میلیون یورو توسط بارسلونا خریداری شد .

 

مارک اورمارس مدیر ورزشی آژاکس گفت که فرنکی دی یانگ فروشی نیست . این بازیکن به بارسلونا لینک شده است . گفته میشود این هافبک هلندی امیدوار است بتواند باشگاه آژاکس را در تابستان ترک کند .

 

آرسنال نمیخواهد برای گومز 30 میلیون یورو پرداخت کند . گفته میشود بارسلونا حاضر است مذاکره کند . این باشگاه لندنی پیشنهادی 20 میلیونی ارائه کرده است و بارسلونا نیز آن را رد کرد . گفته میشود تاتنهام همچنان به گومز علاقه مند است .

 

همسر ساندرو راسل مدیر سابق بارسلونا در مصاحبه ای در مورد انتقال شوهرش به زندان کاتالان گفت که تمام اعضای خانواده آنها از جمله راسل از نظر روحی و روانی بسیار قوی هستند و تا آخر مبارزه خواهند کرد . او گفته در محاکمه راسل عدالتی وجود ندارد و زمانی که آنها پرونده های مشابه را بررسی کردند متوجه حکم متفاوت برای ساندرو شدند . مارتا همسر روسل گفت امیدوار است با یک محاکمه عادلانه شوهر او دیگر در زندان نباشد .

 

طبق گزارش رسانه های روسی , بارسلونا برای الکساندر گولوین ستاره جام جهانی مبلغ 30 میلیون یورو پیشنهاد کرده است اما این پیشنهاد رد شد .

 

کاتالان ها به دنبال یک خرید بزرگ به کمک آبیدال هستند . روزنامه نگار اسپورت مدعی شد که باشگاه به دنبال یک هافبک در کلاس جهانی است که البته این انتقال هزینه بالایی نیز دارد . گفته میشود پوگبا احتمالا این بازیکن مرموز است . 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.