پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به دنبال استفاده از مناسب ترین زمان برای جذب ویلیان و هازارد

کد خبر : 80882  |  زمان ارسال : جمعه 29 تیر 1397
هم اکنون کار جذب آسان تر است

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت با روی جلد بردن ویلیان و ادن هازارد از زمان مناسب برای جذب ستاره های چلسی باتوجه به وضعیت این باشگاه لندنی خبر داد و اینکه بارسلونا شانس خود را امتحان خواهد کرد تا نیازهای خود را برطرف کند.

 

درحال حاضر چلسی به عنوان تیم پنجم لیگ جزیره در فصل گذشته قادر به حضور در لیگ قهرمانان فصل پیش رو نخواهد بود موضوعی که باعث شده ستاره های چلسی به ترک استمفوردبریج برای انتقال به تیم های بزرگ جهت فتح لیگ قهرمانان مجاب شوند.

 

درحالی که کورتوآ در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد، ادن هازارد و ویلیان نیز میل به خروج دارند و بارسلونا شرایط را برای جذب این دو ستاره فراهم می بیند و اعتقاد دارد که هیچ زمانی نسبت به زمان حال برای جذب آن ها مساعدتر نیست.

 

از سوی دیگر ویلیان در آستانه 30 و هازارد در 27 سالگی شاید دیگر فرصت بازی در غول های فوتبال اسپانیا را نداشته باشند و این آخرین فرصت آن ها خواهد بود اما به هر حال جذب ان ها شامل پرداخت دستمزدهای سنگین نیز خواهد بود.

 

 

همچنین در انگلستان از وضعیت نابسامان باشگاه چلسی خبر می دهند جایی که رومان آبراموویچ در مشکلات خود با دولت انگلستان با مشکل اقامت و ویزا مواجه شده و از زمان بازی فینال جام حذفی در هیچ جایی دیده نشده است.

 

پارگی روابط روسیه و بریتانیا بر مالک روس چلسی نیز تاثیرگذاشته و حتی شایعات میل او برای فروش باشگاه نیز منتشر شد و هم اکنون چلسی سرمربی بزرگی نیز روی نیمکت ندارد و همه منتظر عملکرد مائوریسیو ساری سرمربی سابق ناپولی هستند موضوعی که برای بازیکنان چلسی تضمینی بزرگ برای موفقیت نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.