پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شگفت زده شدن والورده از آرتور؛ دستور کاهش وزن

کد خبر : 80883  |  زمان ارسال : جمعه 29 تیر 1397
کیفیتی بالا برای عملکردی سریع

اختصاصی بارسانیوز – طبق پیشبینی ها، گزارش های رسیده از تمرینات بارسلونا برای آرتور خوشبینانه است مهره ای که برای جبران نبود اینیستا جذب شد و ارنستو والورده به تاثیر و عملکردفوری او امیدوار است.

 

آرتور یک هفته پس از آغاز تمرینات هم اکنون نه تنها بازیکنان بلکه کادر فنی و در راس ان ها ارنستو والورده را نیز سورپرایز کرده بازیکنی که در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرد سال هاست به سبک بارسلونا بازی کرده و عادت دارد.

 

کادر فنی بارسلونا از درک سریع آرتور، روش بازی و اجرای دستورات و تمایل و نگرشش برای یادگیری هیجان زده است و نه تنها با برزیلی های تیم بلکه با سایر بازیکنان نیز رابطه خوبی دارد و بزرگ ترین گزارش کادر فنی از آرتور، اعتماد به نفس بالای این بازیساز برزیلی است که توانایی او در کار با توپ را به حداکثر دقت رسانده است.

 

طبق گزارش موندو، ارنستو والورده مشتاق بازی های دوستانه پیش فصل برای دیدن عملکرد آرتور است چون نسبت به حضور او در ترکیب تیم در اسرع وقت امیدوار شده اتفاقی که برای یری مینا نیافتاد.

 

آرتور هم اکنون زیرنظر متخصص تغذیه قرار دارد تا کمی از وزن خود جهت چابکی بیشتر باتوجه به سرعت بازی در فوتبال اروپا بکاهد که در مصاحبه با اسپورت از سرعت بیشتر توپ در بارسلونا حرف زد موضوعی که به صورت مشابه برای نیمار با تقویت عضلاتش صورت گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.