پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اطلاعیه مهم در مورد فعالیت تلگرامی بارسا نیوز

کد خبر : 80913  |  زمان ارسال : جمعه 29 تیر 1397
بارسا نیوز تا اطلاع ثانوی در تلگرام فعالیت نمیکند

پس از فیلتر تلگرام و بستن راه های ارتباطی به این نرم افزار پیام رسان , دسترسی ما به تلگرام بسیار محدود شده است اما با این حال در هفته های گذشته شرایط کمی بهتر شد . بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا نظر شما مخاطبان بارسا نیوز را در مورد بازگشت به تلگرام جویا شویم و در روز 17 تیر ماه در خصوص فعالیت دوباره در تلگرام نظرسنجی در سایت انجام گرفت .

 

با توجه به اینکه اکثریت به عدم فعالیت ما در تلگرام رای داده اند ما فعلا تصمیمی برای بازگشت به تلگرام نداریم . برخی از کاربران این مساله را مطرح کرده اند که نتایج توسط ما دستکاری شده است . باید در پاسخ به این نکته اشاره کنیم که چه نیازی به دستکاری نتایج داریم ؟ ما که از چند ماه قبل فعالیتمان را متوقف کرده بودیم و دلایل خوبی هم برای عدم فعالیت داشتیم و داریم ( مثل فیلتر تلگرام که واقعا دسترسی رو سخت کرده اما میخواستیم اگر نتایج نظرسنجی خوب بود به عشق کاربران دوباره فعالیت کنیم ) !

 

 

در ادامه تصاویری از محیط کار نظرسنجی قرارگرفته است که دارای گزینه های معمولی است . علت زیاد بودن آرای شرکت کنندگان این نظرسنجی نسبت به بقیه نظرسنجی ها ,  انتشار همزمان نظرسنجی تلگرام در تمام صفحات سایت ( ستون سمت راست ) است در حالی که نظرسنجی های دیگر تنها در یک مطلب خاص نمایش داده شده اند .

 


*برای مشاهده تصاویر به صورت بزرگ روی آنها کلیک کنید

 

# توجه : از ارسال نظرات سیاسی خودداری کنید .


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.