پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ورود هازارد و ویلیان به بارسلونا یک قربانی بزرگ دارد !

کد خبر : 80916  |  زمان ارسال : جمعه 29 تیر 1397
از علاقه بارسلونا به هازارد کم نشده است و این باشگاه همچنین به دنبال ویلیان نیز میباشد و به دنبال راهی برای جذب ستارگان چلسی است .

اختصاصی بارسا نیوز - اسپورت در گزارشی مدعی شد , پس از پایان فصل 2017/18 با کسب 2 جام , به نظر میرسد بارسلونا دوباره به دنبال یک انقلاب در نقل و انتقالات است . با وجود جذب آرتور و لنگلت , کار بارسلونا در بازار به اتمام نرسیده است .

 

در هفته های گذشته بارسلونا به دنبال خرید ادن هازارد بوده است و بازیکن بلژیکی نیز علاقه مند است تا چالش جدیدی را در باشگاهی جدیدی که در لیگ قهرمانان حضور دارد امتحان کند .

 

با این حال هازارد یکی از اولویت های رئال مادرید نیز محسوب میشود که احتمال برگزاری یک الکلاسیکو برای جذب او وجود دارد .

 

 

اسپورت همچنین افزود ارنستو والورده به ویلیان نیز علاقه مند است . ستاره برزیلی از حضورش در استمفورد بریچ در تیم کونته ناراضی بود و شاید ساری سرمربی جدید بتواند با برنامه هایش او را برای ماندن قانع کند .

 

عملکرد ویلیان در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا باعث علاقه بزرگان باشگاه کاتالان شده است و به نظر میرسد الان زمان مناسبی برای این انتقال است .

 

با این حال ورود این 2 ستاره به بارسلونا نیازمند صرف هزینه زیادی خواهد بود و حتی شاید یکی از ستارگان فعلی نیز تیم را ترک کند زیرا در این صورت مسی , سوارز , دمبله , کوتینیو , ویلیان و هازارد برای 3 موقعیت رقابت میکنند .

 

به نظر میرسد احتمال خروج دمبله از همه بیشتر است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.