پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده و ویلیان؛ عشق در نگاه اول !

کد خبر : 80925  |  زمان ارسال : شنبه 30 تیر 1397
ویلیان هرآنچه را که والورده می خواهد دارد

اختصاصی بارسانیوز – ماجرای ویلیان همچون پائولینیو در تابستان گذشته به نظر می رسد مهره ای که به انتخاب والورده است و همان هافبک مهاجم مدنظر در جلسه فنی با اریک آبیدال و پپ سگورا می باشد که بر روی آن توافق شد.

 

طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده در همان 180 دقیقه بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان در فصل گذشته عاشق ویلیان شد و حالا باتوجه به وضعیت چلسی بابت خروج ستاره ها، هیچ زمانی بهتر از الان برای جذب ویلیان با رضایت آبراموویچ جهت خروج بازیکنان در فصل بدون لیگ قهرمانانوجود نخواهد داشت.

 

خروج نیمار از بارسلونا در تابستان گذشته و مصدومیت دمبله، بارسلونا را در نبردهای یک در مقابل در طول فصل آزار داد و حالا ویلیان گزینه زاپاس والورده برای خروج از نگرانی ادامه دار بودن زمان وفق یافتن عثمان دمبله است که تحت هر شرایطی مهره ای روی نیمکت دراختیار داشته باشد چون احتمال مصدومیت در طول فصل وجود دارد.

 

ویلیان نه تنها گل می زند بلکه دارای قدرت شوت بالایی نیز است اما مهم ترین خصوصیت ویلیان توانایی دفاع کردن اوست کاری که به تیم و به ویژه سوارز، مسی و کوتینیو جهت کاستن وظایف دفاعی کمک می کند.

 

 

درحالی که هواداران نگران سن ویلیان و قرار داشتن او در آستانه 30 سالگی هستند اما هیچ چیز بیشتر از عملکرد فوری و تجربه برای والورده اهمیت ندارد چون بازیکن جوان و آینده داری چون دمبله در تیم حضور دارد.

 

بارسلونا هم اکنون پاسخ مثبت ویلیان را دراختیار دارد و حالا باید روی عملیات پیچیده جذب بازیکن از چلسی با باشگاه لندنی به توافق برسد چون رئال نیز در شکار کورتوآ و ادن هازارد به سر می برد پس از اینکه نیمار رسما از بقا در پاری سن ژرمن حرف زد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.