پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: والورده اولین گام را برای بازیکنان آکادمی برداشته است

کد خبر : 80930  |  زمان ارسال : شنبه 30 تیر 1397
در مسیر حساب روی داشته ها

اختصاصی بارسانیوز – واقعیت فرار ستاره های لاماسیا و هزینه های سنگین بازار نقل و انتقالاتی از تابستان گذشته بارسلونا را با توجه به بودجه 60 میلیون یورویی نقل و انتقالات مجبور کرده تا مجددا روی لاماسیا حساب باز کند کاری که در طول یک فصل گذشته به خوبی صورت گرفته است.

 

والورده با دعوت از حدودا 10 بازیکن لاماسیا در تمرینات تیم در روزهای اخیر و فصل گذشته، هم اکنون کارلس آلنا را در تیم دارد که ژاوی در خصوص ارزش گذاری مجدد روی لاماسیا گفت:

این روزها 7 بازیکن از تم دوم در تمرین تیم اصلی حضور دارند و این اویلن گام است اینکه می بینیم درب تیم اصلی به روی آکادمی باز است. بازیکنانی چون ریکی پویگ، کوکوریا، اوریول بوسکتس، آلنا و .... باید درب باز تیم اصلی را به رو خود ببینند و همچنن اینکه ببینند پروژه ای وجود دارد، اینکه سرمربی تیم اصلی آن ها را می شناسد و رویشان حساب می کند ، اینکه آن ها را به تمرین فرا می خواند و آن ها را در تور پیش فصل با خود می برد و این اولین قدم است که از سوی والورده برداشته شده و این همچنین به خود بازیکنان نیز بستگی خواهد داشت که باید آماده بازی در تیم اصلی باشند که کار آسانی نیست.

 

رسیدن به تیم اصلی برای هر بازیکن هزینه بر است همانطور که سرجی روبرتو برای رسیدن به تیم اصلی با صبر زیاد هزینه داد و حالا این فصل می تواند فصل آلنا یا دنیس سوارز باشد. کمی طول می کشد چون انتظارات زیاد است و باید در سطح عالی قرار داشته باشید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.