پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایجنت یری مینا: برای جلسه با مدیران به بارسلونا سفر خواهیم کرد

کد خبر : 80947  |  زمان ارسال : شنبه 30 تیر 1397
یری در انتظار نتیجه مذاکرات

اختصاصی بارسانیوز – جیر مینا عمو و مدیر برنامه یری مینا مدافع کلمبیایی بلند قامت بارسلونا اعلام کرد که دوشنبه یا سه شنبه راهی بارسلون خواهد شد تا درخصوص سرنوشت یری مینا با مقامات باشگاه گفت و گو کند.

 

جیر مینا که پیش از این علاقه باشگاه اورتون برای جذب یری را تایید کرده بود در تازه ترین حرف هایش اعلام کرد:

ما دوشنبه یا سه شنبه به بارسلونا سفر خواهیم کرد تا مشخصا با مدیران بارسلونا درخصوص آینده یری مینا صحبت و از نتایج این جلسه برای تصمیم گیری استفاده کنیم و امیدواریم که گفت و گوی خوبی داشته باشیم همانطور که پیش از این با مدیران باشگاه رابطه خوبی داشتیم. یری نیز آرام است و ما به عنوان نماینده های او سعی داریم تا بهترین تصمیم را برایش بگیریم که مهم ترین هدف ما این است که یری بتواند بازی کند.

 

مینا چیزی از من درخصوص تمایلش برای بازی در تیمی خاص نخواسته و فقط می خواهد بازیکند و ما سعی خواهیم کرد تا به راه حلی رسیم که فرصت بازی کردن برای یری مینا و البته در باشگاهی که بتواند احساس خوبی داشته باشد و نمی توانیم قرارداد طولانی مدت یری با بارسلونا را نادیده بگیریم.

 

پیشنهادات؟

چند پیشنهاد از کشورهای مختلف داریم که چیزی که رسمی است تماس اورتون برای گفت و گو با بارسلونا جهت جذب یری است. سه بازی در تیم اعتماد به نفس یری مینا را بازگردانده و امیدوارم که در بارسلونا به کار خود ادامه دهد چون هم اکنون اعتماد به نفسش در حال حاضر بیشتر است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.