پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بارسلونا چگونه بر خروج نسل طلایی غلبه کرد ؟

کد خبر : 80961  |  زمان ارسال : شنبه 30 تیر 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا نیاز به تغییر نسل در بازیکنان کلیدی دارد . تا به حال بهترین تغییر در درون دروازه رخ داده است . جایگزین ژاوی و اینیستا هنوز دور از دسترس است .

 

طبق گزارش مارکا , تاکنون تعدادی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا یعنی والدز , پویول , ژاوی و اینیستا بارسلونا را ترک کردند و مسی نیز آخرین مرد ایستاده است . کاتالان ها در تلاش برای یافتن جایگزین هایی برای این اسطوره ها هستند . فرایند جایگزینی خسته کننده است و نمیتواند کاملا هم موفق باشد .

 

به نظر میرسد بهترین پستی که برای آن جایگزین پیدا شده درون دروازه است . مارک تراشتگن پیشرفت قابل توجهی داشته است و حتی طرفداران بارسلونا میگویند از والدز هم بهتر است . خرید مارک توسط آندونی زوبی زارتا که خودش نیز زمانی دروازه بان بارسلونا بود صورت گرفت . تراشتگن بازیکنی با مهارت بالاست و حتی در بازی با پاها نیز فوق العاده است .

 

همچنین در دفاع وسط نیز ساموئل اومتیتی را پویول بعدی میدانند . این مدافع فرانسوی به معنای واقعی پا داخل کفش بازیکن اسطوره ای گذاشته است . به طور مثال اومتیتی بازیکنی بود که در نیمه نهایی جام جهانی تنها گل را به ثمر رساند و باعث صعود فرانسه به فینال شد . این اتفاق مشابه بازی آلمان و اسپانیا در جام جهانی 2010 است زیرا پویول در آن بازی تنها گل اسپانیا را به ثمر رساند و لاروخا را به فینال جام جهانی برد !

 

#اومتیتی جوانترین بازیکن فرانسه است که در مرحله نیمه نهایی جام جهانی گلزنی کرده است ( با سن 24 سال و 7 ماه و 26 روز )

 

اما جای دنی آلوز هنوز خالیست . سرجی روبرتو بهترین نامزد برای جایگزینی او محسوب میشود اما با وجود 26 سال سن هنوز فاقد آن قوام در بازیست . با این حال او پیشرفت بزرگی کرده است .

 

متاسفانه بارسلونا نتوانسته جایگزینی برای ژاوی و اینیستا پیدا کند . بارسلونا تاکنون 300 میلیون یورو برای هافبک خرج کرده است . کوتینیو گران ترین خرید بارسلونا است و او هنوز در حال اثبات خود است . تازه ترین خرید هم آرتور است که به او لقب اینیستا جدید داده اند اما او فقط 21 سال دارد .

 

نسل طلایی بارسلونا هنوز هم بازیکنانی در ترکیب این تیم دارد که میتوان به پیکه و مسی اشاره کرد . کاتالان ها اقدام به خرید لنگلت کرده اند زیرا این بازیکن فرانسوی بااستعداد است و شاید روزی جایگزین پیکه شود . یری مینا نیز خرید دیگری است اما انتظارات را برآورده نکرد . با این حال مینا در جام جهانی خیلی ها را تحت تاثیر قرار داد .

 

در مورد مسی و شریک او در خط حمله یعنی سوارز به نظر میرسد آنها غیرقابل تعویض هستند . در همین حال دمبله تلاش میکند تا نام نیمار به فراموشی سپرده شود .

 

بهترین گلزنان بارسلونا در فصل گذشته در لالیگا :

مسی 34 گل

سوارز 25 گل

پائولینیو 9 گل

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.