پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا درگیر 3 انتقال سودآور تاریخ فوتبال

کد خبر : 80966  |  زمان ارسال : شنبه 30 تیر 1397
آلیسون این هفته گران قیمت ترین دروازه بان تاریخ فوتبال لقب گرفت . انتقال او از رم به لیورپول با رقم شگفت انگیز 73 میلیون یورو انجام گرفت .

اختصاصی بارسا نیوز - روزنامه دیلی میل به مناسبت انتقال آلیسون , اقدام به بررسی سودآورترین نقل و انتقالات تاریخ کرده است که به طرز شگفت انگیزی 3 مورد آنها به بارسلونا ارتباط دارد .

 

عثمان دمبله

بارسلونا او را از دورتموند پس از جنجال های فراوان خریداری کرد . انتقال او به بارسلونا سود باورنکردنی برای دورتموند به ارمغان داشت . دورتموند از فروش دمبله  81 میلیون پوند سود کرد . 2 سال قبل او فقط یک بازیکن در باشگاه رن بود !

 

فیلیپه کوتینیو

هافبک برزیلی توسط برندان راجز از اینترمیلان برای لیورپول خریداری شد . تعداد کمی باور میکردند او روزی برای جایگزینی با اینیستا توسط بارسلونا جذب شود . بارسلونا پولی که لیورپول میخواست را پرداخت کرد . انتقال کوتینیو 136.5 میلیون پوند برای لیورپول سود داشت .

 

نیمار

انتقال نیمار تمام بازار نقل و انتقالات را تغییر داد . پاری سن ژرمن برای خرید نیمار 198 میلیون پوند پرداخت کرد که موجب تورم شدید در بازار شد . بارسلونا از این انتقال 149 میلیون پوند سود کرد . شایعاتی نیز وجود دارد که مدعی هستند نیمار 26 ساله از حضورش در پاری سن ژرمن ناراضی است . او اخیرا این شایعات را تکذیب کرد اما اگر بخواهد به لالیگا بازگردد انتقال او دوباره تاریخ را تغییر خواهد داد . فقط زمان خواهد گفت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.