پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقشه دی یانگ برای پیوستن به بارسلونا

کد خبر : 80974  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 تیر 1397
این بازیکن میخواهد قرارداد امضا کند اما به آژاکس احترام میگذارد و در دور انتخابی لیگ قهرمانان برای آنها بازی خواهد کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا متقاعد شده است که میتواند در پایان ماه آگوست با پرداخت 50 میلیون یورو قرارداد امضا کند .

 

طبق گزارش اسپورت , فرنکی دی یانگ بازیکن جوان آژاکس قانع کننده ترین بازیکن برای تقویت خط هافبک بارسلونا است . بارسلونا ماه ها به دنبال انجام این انتقال بوده است و آنها معتقد هستند که هنوز امکان انتقال وجود دارد .

 

مدیر ورزشی آژاکس به بارسلونا پاسخ منفی داده است اما از آگوست این سناریو میتواند متفاوت شود . بارسلونا عجله ندارد و میخواهد صبر کند .

 

دی یانگ هافبکی مناسب برای والورده است . هم مربی و هم مدیریت ورزشی بارسلونا خواهان این انتقال هستند .

 

بارسلونا انتظار مذاکرات پیچیده با آژاکس را داشت اما نه بهم زدن آن توسط این باشگاه هلندی را . به نظر میرسد آژاکس برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان تحت فشار زیادی است و میخواهند با دی یانگ شانس موفقیت بیشتری داشته باشند .

 

دی یانگ همیشه ممنون آژاکس است و این وضعیت باشگاه را درک میکند . او میخواهد در بازی های انتخابی لیگ قهرمانان برای آنها بازی کند اما او قبلا هم گفته میخواهد به بارسلونا برود و به پیشنهادات دیگر باشگاه ها گوش نمیدهد .

 

با این شرایط بارسلونا دست بالا را دارد و فقط باید زمان انجام انتقال تعیین شود . بارسلونا میخواهد در همین تابستان امسال انتقال صورت گیرد .

 

روشن است که آژاکس میتواند پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان درب های خروج را باز کند و این اتفاق میتواند در پایان آگوست رخ دهد . استراتژی بارسلونا این است که فعلا صبر کنند تا عملیات انتقال دی یانگ در روزهای آخر بازار نقل و انتقالات انجام شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.