پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

270 میلیون یورو نتیجه کار استاد بازی !

کد خبر : 80993  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 تیر 1397
فردی که استاد بازی در پشت پرده فوتبال است

اختصاصی بارسا نیوز - برخی از افراد توانایی های ویژه ای در زندگی دارند و میتوانند دیگران را متقاعد کنند و کسانی نیز هستند که توانایی متقاعد کردن بیشتری دارند . در فوتبال نیز چنین موضوعی وجود دارد و این افراد دست بالا را دارند .

 

در فوتبال این افراد دارای توانایی خاص در " سایه " کار میکنند تا بتوانند از پشت مستطیل سبز تاثیر خود را بگذارند . آنها دو استعداد متفاوت دارند که میتوانند یک بازیکن را در داخل چمن و بیرون از زمین موفق کنند .

 

در تمام این بازی های پشت پرده برخی میدانند که چگونه در مسیر درست شنا کنند . یکی از آنها بدون شک ژیولینو برتولوچی است .

 

برتولوچی در دو سال گذشته مرحله به مرحله در دنیای فوتبال پیش رفته است . در سال 2016 او از سوی مجله فورفورتو به عنوان ششمین فرد قدرتمند جهان فوتبال انتخاب شد . او بخشی از نقل و انتقالات اخیر بارسلونا را نیز برعهده داشته است . او استاد بازار نقل و انتقالات است . پائولینیو , کوتینیو و ویلیان از نمایندگان او هستند . این 3 نام با بارسلونا در ارتباط هستند .

 

 

طبق گزارش اسپورت , اگر بارسلونا موفق به جذب ویلیان شود , برتولوچی در طول یک سال 270 میلیون یورو بازیکن به بارسلونا فروخته است .

 

اگر انتقال ویلیان انجام شود او تبدیل به استاد بازی خواهد شد . همه چیز نشان میدهد بارسلونا میخواهد برای ویلیان 65 میلیون یورو پرداخت کند . هزینه انتقال کوتینیو نیز 120 میلیون یورو و خرید پائولینیو نیز با مبلغ 40 میلیون یورو انجام شد . همچنین پائولینیو با قیمت 50 میلیون یورو نیز به گوانگژو فروخته شد . این یعنی 275 میلیون یورو نقل و انتقالات توسط یک ایجنت فوتبال . همه در طول یکسال !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.