سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : دوشنبه , 10 نامزد جایزه بهترین های سال " فیفا " معرفی میشوند ( + اسامی احتمالی )

کد خبر : 81003  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 تیر 1397
فیفا نامزدهای بهترین بازیکن , بهترین مربی مردان و زنان را نیز اعلام خواهد کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , دوشنبه 10 نامزد جایزه بهترین فیفا اعلام خواهند شد .

 

 

فیفا روز دوشنبه اسامی 10 نامزد جایزه بهترین در رده مردان و زنان را اعلام میکند و مراسم جایزه نیز در تاریخ 24 سپتامبر در لندن برگزار خواهد شد .

 

تقاوت امسال با سال های گذشته کاهش تعداد نامزدهای اولیه از 25 تا به 10 نفر است . رای دهی نیز بین 24 جولای تا 10 آگوست انجام خواهد شد .

 

گفتنی است رونالدو برنده جایزه بهترین فیفا از سال 2016 یعنی زمان جدا شدن این جایزه از توپ طلا بوده است . بین سال های 2010 تا 2015 جایزه بهترین فیفا و توپ طلا ادغام شده بودند و توسط فرانس فوتبال اهدا میشدند . مجله فرانس فوتبال از سال 1956 برندگان توپ طلا را مشخص میکند که مسی و رونالدو هرکدام با 5 بار کسب این جایزه رکورددار هستند .

 

مسی و رونالدو در معرض خطر

ممکن است امسال بازیکن دیگری به جز مسی و کریستیانو برنده این جوایز شود زیرا با برگزاری جام جهانی , بازیکنان دیگری نیز خود را مطرح کردند .

 

در لیست فیفا احتمالا بازیکنانی همچون مسی و رونالدو در کنار گریزمان و امباپه رقابت خواهند کرد . محمد صلاح , ادن هازارد و مودریچ نیز از دیگر نامزدهای احتمالی هستند . احتمالا نام های نیمار , پوگبا , دی بروین , راکیتیچ , هری کین و گرت بیل نیز در لیست قرار بگیرد . بیل به دلیل درخشش در فینال چمپیونزلیگ !

 

در همین حال دیدیه دشام سرمربی فرانسه , زلاتکو دالیچ مربی کرواسی , رابرت مارتینز ( بلژیک ) , زیدان ( رئال مادرید ) , کلوپ ( لیورپول ) , سیمئونه ( اتلتیکو ) بیشترین شانس را برای بهترین مربی سال دارند . همچنین ارنستو والورده ( بارسلونا ) , گواردیولا ( سیتی ) , گرت ساوتگیت ( انگلستان ) و دی فرانچسکو ( رم ) از نامزدهای احتمالی دیگر هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.