پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی 22 بازیکن بارسلونا در فصل آینده با ویلیان و رابیوت ( + ترکیب )

کد خبر : 81008  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 مرداد 1397
بازیکنان لاماسیا راه خود را به ترکیب باز میکنند .

اختصاصی بارسا نیوز - چیزی به شروع تور پیش فصل آمریکا نمانده است . والورده برای دومین فصل سرمربی بارسلونا است و میخواهد تیم رقابتی بسازد . پس از کسب لالیگا و کوپا دل ری در اولین فصل حضورش در نیوکمپ , این سرمربی به دنبال بهبود تیم برای رقابت در لیگ قهرمانان است .

 

او برای فصل آینده 22 بازیکن را در نظر گرفته است که تنها مسی بدون جایگزین است .

 

بازیکنانی همچون دینیه , ویدال , مارلون , یری مینا , رافینیا و گومز در جستجوی تیم جدید هستند . در مورد دینیه اگر جدا شود یا مارک کوکورلا و یا خوان میراندا از لاماسیا جای او را به عنوان نیمکت آلبا میگیرند .

 

لوئیس سوارز نیز 2 جایگزین خواهد داشت . پاکو آلکاسر و منیر الحدادی . وضعیت منیر تغییر کرده است و بارسلونا میخواهد با او قراردادی 5 ساله امضا کند که یا برای ماندن اوست و یا برای فروش بهتر در بازار نقل و انتقالات . بر اساس عملکرد آنها مشخص میشود آلکاسر می ماند یا منیر الحدادی !

 

 

2 خرید که تاکنون انجام شده است یعنی کلمنت لنگلت نیمکت پیکه و آرتور با کارلوس آلنای لاماسیایی برای نیمکت کوتینیو رقابت میکند . در مرکز خط میانی نیز والورده انتظار دارد آدریان رابیوت خریداری شود . البته خرید فرنکی دی یانگ نیز یک احتمال است و شاید در تابستان 2019 انجام شود .

 

به درون دروازه میرسیم که در حال حاضر تراشتگن و سیلسن دو گزینه هستند . احتمال خروج سیلسن البته مطرح شده است اما بارسلونا یک طرح برای جایگزینی او نیز در نظر دارد . باشگاه برای خروج سیلسن به کمتر از 30 میلیون یورو رضایت نمیدهد .

 

دمبله در فصل دوم خود است و همه انتظار دارند او بدون مشکلات فصل اول مثل مصدومیت بتواند بدرخشد . اما این باعث نمیشود که بارسلونا خرید ویلیان 29 ساله را در نظر نداشته باشد . ویلیان در لیگ قهرمانان سال گذشته والورده را شگفت زده کرد .

 

میرسیم به پست دفاع راست که سرجی روبرتو و سمدو برای آن رقابت میکنند . دنیس نیمکت راکیتیچ میشود و ورمائلن نیمکت اومتیتی . کوتینیو بازیکن کلیدی در سمت چپ خواهد بود .

 

چیزی که البته هنوز مشخص نشده است نوع سیستمی است که والورده برای فصل دوم در نظر دارد . بارسلونا با 4-4-2 نتیجه خوبی کسب کرد . در اوایل فصل گذشته با خروج نیمار و مصدومیت دمبله این سرمربی مجبور شد سیستم 4-3-3 را کنار بگذارد . فصل آینده شاید سیستم بارسلونا مانند سابق شود .
 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.