پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آغاز هفته سرنوشت ساز برای آینده یری مینا

کد خبر : 81011  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 مرداد 1397
ایجنت یری در مسیر بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – همانطور که جیر مینا عمو و مدیر برنامه یری مینا برای سفر روز دوشنبه یا سه شنبه به بارسلون جهت گفت و گو با باشگاه سخن گفته بود، طبق گزارش موندو دیپورتیوو، با سفر امروز جیر مینا هفته جدید میلادی بارسلونا به عنوان هفته سرنوشت ساز برای تعیین تکلیف مدافع کلمبیایی آغاز شده است.

 

یری مینا پس از بازگشت به کلمبیا از جام جهانی در مصاحبه ای از 6 ماه دشوار در بارسلونا بابت خط خوردن از لیست تیم حرف زد و سرنوشت جدایی از بارسلونا را برای فصل جدید پذیرفت علی رغم اینکه بارها از اولویت موفقیت در بارسلونا حرف زده است.

 

با این حال با ورود لنگلت به تیم، یری مینا می داند که به احتمال فراوان جایی در تیم نخواهد داشت و با توجه به پیشنهاداتی که دارد عموی او در این هفته در گفت و گو با مدیران باشگاه وضعیت نهایی او را مشخص می کند.

 

اورتون، فنرباغچه، لیون، زنیت و حتی بوکاجونیور از تیم های علاقه مند به جذب او هستند پس از اینکه یری مینا در جام جهانی با سه گل درخشید.

 

عموی یری مینا با پرواز امروز فردا در بارسلون به زمین خواهد نشست و باتوجه به سفر بارتومئو و جوردی مستره به ایالات متحده، جیر مینا با پپ سگورا و اریک آبیدال مذاکره خواهد کرد در شرایطی که یری تا 2 آگوست به تعطیلات خود ادامه خواهد داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.