پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت : بدون رونالدو , رئال مادرید مقابل بارسلونا تعظیم میکند

کد خبر : 81014  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 مرداد 1397
یادداشتی از " جوآن ماریا باتله " نویسنده اسپورت

اختصاصی بارسا نیوز - جوآن ماریا باتله نویسنده اسپورت یک مقاله احساسی نوشته است . او معقتد است که با اشتباهی که فلورنتیو پرز کرد , مسی میتواند آنها را دچار مشکل زیادی کند .

 

بزرگترین بازیکن جهان بدون بزرگترین رقیب خود در برابر رئال مادرید در برنابئو چه میکند ؟ باتله معتقد است که مادرید دیگر به همان اندازه ( دوران رونالدو ) قدرتمند نخواهد بود .

 

" کریستیانو هنوز میتواند همانطور که دوست دارد ادامه دهد اما بهترین تیم تاریخ متعلق به مسی خواهد بود . بدون گل های رونالدو , رئال مادرید تبدیل به رقیب کوچکی برای بارسلونا میشود و فلورنتینو پرز تبدیل به یک مدیر باشگاه عادی خواهد شد و طرفداران ( رئال ) او را زنده خواهند بلعید و باید مراقب باشند زیرا ممکن است حالا نیز این اتفاق رخ دهد " .

 

این روزنامه نگار همچنین میگوید تمام آنهایی که رئال برای جایگزینی رونالدو در نظر دارد را ارزیابی کرده است و هیچکدام حتی قابل مقایسه با مسی نیستند .

 

" مسی تنها فوتبالیست جهان است که گلهای بیشتری از رونالدو به ثمر رسانده است . او همچنان به گلزنی در بارسلونا ادامه میدهد و رونالدو نیز برای یوونتوس اینکار را انجام خواهد داد . اگر پرز فکر میکند که با خرید کورتوآ و ادن هازارد مشکل را حل میکند او اشتباه میکند . یا اگر فکر میکند با ایکاردی , لواندوفسکی و یا هری کین قرارداد امضا میکند ( بازهم مشکل حل نمیشود ) . هیچ گلزن دیگری در دنیا قابل مقایسه با مسی نیست و هیچ گلزن دیگری در دنیا مانند رونالدو نیست . سوارز نزدیک ترین بازیکن به آنهاست اما او هم به دلیل نفرتی که پرز ( از سوارز ) داشت امروز در بارسلونا حضور دارد " .

 

باتله ادعای دیگری را نیز برای اینکه مسی همچنان تفاوت ها را بین بارسلونا و رئال مادرید میسازد اشاره کرد و به مقاله خود پایان داد .

 

" فلورنتینو پرز ریسک بزرگی کرد و از دست دادن زیدان نیز برای او گران تمام میشود . این سال , سال مسی خواهد بود و او به گلزنی ادامه خواهد داد و بارسلونا از استعداد او بهره مند میشود و تفاوت بین ( بارسا و رئال ) بسیار قابل توجه خواهد بود "

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.