سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طراحی استراتژی در نشست امروز بارسلونا و ویلیان

کد خبر : 81015  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 مرداد 1397
حل پرونده ویلیان در سارع وقت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش روزنامه اسپورت، بارسلونا علاقه مند است تا در اسرع وقت پرونده انتقال ویلیان را به سرانجام برساند چون ویلیان انتخاب ارنستو والورده می باشد و از این رو ویلیان گزینه شماره 1 بارسلونا به عنوان خرید بعدی تابستانی است.

 

طبق گزارش، نمایندگان ویلیان در بارسلونا حضور دارند و طی ساعات آینده انتظاری می رود که ملاقاتی را در دفتر باشگاه داشته باشند تا وضعیت انتقال را بررسی کنند.

 

شرط اول بارسلونا

 

اولین خواسته بارسلونا این است که قصد دارند بدانند ویلیان تا چه حد شخصا به این انتقال تمایل دارد و با اجبار و درخواست خروج به بارسلونا جهت کاهش قیمت و تسهیل سازی انتقال کمک کند. ویلیان از پیشنهاد و خبر انتقال به بارسلونا خوشحال است اما از سوی دیگر نیز در لندن احساس راحتی دارد و مدیران بارسلونا نیز از دشواری مذاکره با چلسی آگاهی دارندو تقریبا رضایت چلسی را غیر ممکن می دانند.

 

با رد شدن سه پیشنهاد بارسلونا برای ویلیان توسط چلسی، بارسلونا به پروژه ای مشابه با دمبله در تابستان گذشته امیدوار است و برای این انتقال ویلیان باید شخصا دست به کار شود.

 

بنابراین بارسلونا به دنبال طرح استراتژی مشترک با نمایندگان ویلیان است درحالی که ویلیان در حال حاضر به تعطیلات خود ادامه می دهد. از سوی دیگر حضور نداشتن چلسی در لیگ قهرمانان، بازی در این تورنومنت انگیزه دیگری برای ویلیان خواهد بود به ویژه با وجود دوست خوبی چون کوتینیو در بارسلونا که می تواند مقصد جدید را برای ویلیان هیجان انگیزتر کند.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.