پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین ساعات مذاکره برای ویلیان !

کد خبر : 81062  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 مرداد 1397
والورده وینگر راست گلزن می خواهد

اختصاصی بارسانیوز – آنچه که تا به این لحظه جدا از مبلغ دقیق پیشنهادی بارسلونا به چلسی برای ویلیان کاملا واضح و مشخص است، علاقه باشگاه بارسلونا و شخص ارنستو والورده برای جذب ویلیان وینگر برزیلی 29 ساله چلسی می باشد.

 

چلسی علی رغم مقاومت در فروش ویلیان باتوجه به تمایل ویلیان برای ترک باشگاه مجبور به گوش کردن پیشنهاد شده و مبلغ 80 میلیون یورو را برای وینگر برزیلی خود تعیین کرده که طبق گزارش اسپورت بارسلونا حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیست و جنگ بین دو باشگاه برخلاف جنگ قلدری پاری سن ژرمن برای رابیوتف جنگ اقتصادی است.

 

درحالی که مائوریسیو ساری به آبراموویچ درخواست داده تا همه برنامه های فروش بازیکنان کلیدی را متوقف کند اما کورتوآ و هازارد نزدیک به رئال مادرید هستند اما ساری می تواند در خصوص باقی ماندن ویلیان با توجه به درخواست 80 میلیونی چلسی امیدوار باشد.

 

ویلیان علی رغم میل برای پوشیدن پیراهن آبی اناری به مقامات بارسلونا اعلام کرده که راه حل فشار به چلسی را درپیش نمی گیرد و باید رودررو با باشگاه چلسی مذاکره کنند و بنابراین در صورت کنار نکشیدن چلسی از خواسته 80 میلیونی، می توان شاهد آخرین ساعات مذاکره بین دو باشگاه بود چون بارسلونا قصد دارد تا وینگر گلزنی را که قولش را به والورده داده بود جذب کند و به همین دلیل در اخرین ساعات در انتقال مالکوم به رم با ارائه پیشنهاد ورود کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.