پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاپیا: مسی در تیم ملی به کار خود ادامه خواهد داد

کد خبر : 81106  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 مرداد 1397
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین اطمینان داد

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که با عدم موفقیت آرژانتین در جام جهانی و مصاحبه مسی قبل از جام مبنی بر کناره گیری از تیم ملی باتوجه به شرایط جام جهانی نگرانی در این خصوص وجود داشت، تاپیا این موضوع را تکذیب کرد.

 

مسی که شخصا پس از جام جهانی تا به این لحظه حرفی از خداحافظی نزده اما با این حال نگرانی درخصوص کناره گیری او از بازی های ملی همچنان وجود دارد که تاپیا در این خصوص اطمینان داد:

هم اکنون که مسی در تعطیلات است و از بودن در کنار خانواده اش لذت می برد تنها در این خصوص با او حرف می زنیم نه جام جهانی یا چیزی دیگر. اعتقاد دارم که او همچنان به بازی در تیم ملی ادامه خواهد داد و باید پروژه جدیدی را آغاز کنیم و سپس ببینیم که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. مسی تیم ملی کشورش را خیلی دوست دارد و فکر می کنم که دارد لحظات دشواری را می گذراند همانطور که برای ما نیز سخت بوده است اما آیا واقعا تیم ملی به ناراحتی نیاز دارد؟

 

کم کاری مسی؟

او مثل همیشه بود با همان میزان از حس مسئولیت. او بهترین بازیکن جهان است و البته که او نیز یک انسان است. بدون شک اعتماد زیادی به او داریم. در حال حاضر باید تنهایش بگذاریم تا با آغاز فصل بازی هایش را شروع کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.