پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز؛ بررسی شماتیک ترکیب بارسلونا با ورود مالکوم

کد خبر : 81172  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 مرداد 1397
سرنوشت ترکیب بارسلونا با جذاب ترین انتقال تابستان 2018

اختصاصی بارسانیوز – همانطور که روش جذب مالکوم توسط بارسلونا با هایجک کردن آن از دست رم برای هواداران تیم جذاب بوده، شیوه استفاده از مالکوم با وجود دمبله نیز برای هواداران جذاب است.

 

هم اکنون هواداران بارسلونا منتظر هستند تا ببینند ارنستو والورده با ورود بازیکنی نزدیک به مشخصات دمبله نه ویلیان چه ایده ای را در سر خواهد داشت و اینکه کدام یک از سیستم های 2-4-4 و 3-3-4 را پیاده خواهد کرد.

 

بارسلونای جدید بدون اینیستا

 

آن چیزی که برای هواداران جای نگرانی داشته فرا رسیده یعنی خروج اینیستا پس از خروج ژاوی و حالا به نظر می رسد که بارسلونا وارد دوران جدیدی شده که برای پوشش اینیستا دنیس سوارز و آرتور را و البته کوتینیو را دراختیار دارد.

 

4-2-3-1

 

با توجه به وضعیت موجود و عدم جایگزینی مناسب و تضمین شده برای اینیستا، مناسب ترین سیستم 1-3-2-4 به نظر می رسد تا والورده از مسی به عنوان بازیکن پست شماره 10 با آزادی عمل به کار بگیرد و همه چیز مجددا به واسطه او جریان داشته باشد به ویژه با مسئولیت دفاعی کمتر از سوی لئو تا بتواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

 

 

در این شماتیک کوتینیو به وضوح در جناح چپ خواهد بود تا مالکوم یا دمبله در جناح راست قرار بگیرند بازیکنی که همچون کوتینیو علاقه وافری برای نفوذ به داخل برای زدن شوت دارد. در این صورت دمبله می تواند گزینه تعویضی برای هر دو جناح چپ و راست باشد و بنابراین والورده برای دو جناح سه بازیکن خواهد داشت.

 

9 کاذب

 

والورده فضل گذشته را با سیستم 3-3-4 با استفاده از 9 کاذب آغاز کرد اما مصدومیت دمبله و مینیسک زانوی لوئیس سوارز و نبودن نیمار، والورده را مجبور به استفاده از سیستم 2-4-4 کرد. حالا برای همان سیستم 3-3-4 با 9 کاذب، والورده می تواند در سه نفر جلوی خود از مالکوم، مسی و دمبله یا سوارز استفاده کند و کوتینیو در نقش اینیستا انجام وظیفه کند.

 

 

شاید عده ای ورود مالکوم را خبری بد برای دمبله تصور می کنند اما این دو می توانند در کنار هم رشد کنند که هر دو توانایی پا به توپ شدن و سرعت بالایی دارند که می توانند دفاع حریف را ب عقب برانند. در این سیستم حتی دمبله می تواند در جناح چپ بازی کند و سوارز را روی نیمکت بنشاند چون دمبله چپ پا است و با پای راست بهتر شوت می زند.

 

وضعیت برای استراحت مسی

 

می توانید بارسلونا را آخرین بار که بدون مسی بوده و خط حمله آتشینی داشته را به یاد بیاورید؟ بارسلونا به مسی وابسته است به ویزه پس از شکست 5-4 فصل گذشته مقابل لوانته اما در حال حاضر با ورود مالکوم دست والورده باز است.

 

 

والورده می تواند همچون تصویر بالا از سیستم 1-3-2-4 استفاده کند و از کوتینیو به عنوان بازیکن پست شماره 10 بهره ببرد.

 

سیستم 1-1-4-4

 

بهره گرفتن از این سیستم بعید به نظر می رسد اما یکی از گزینه های در دسترس است سیستمی که والورده در فصل گذشته نیز به کار گرفت و با آن لالیگا را فتح کرد اما برای دمبله از نظر دفاعی  و گرفتن توپ از عمق دردسرساز شد که در این زمینه مالکوم توانمندتر از دمبله است.

 

 

بنابراین مالکوم به والورده اجازه استفاده از این سیستم را می دهد اما یادمان نرود که والورده در این فصل محکوم به ارائه بازی زیبا است.

 

بازگشت مسی به وینگر راست

 

اصرار والورده به استفاده از مسی در میانه زمین است نه کناره ها اما به هر حال این امکان نیز وجود دارد که مسی در جناح راست بازی کند تا مسی به پست بازی گذشته خود باز گردد که احتمالا ترکیب ابتدایی تیم نخواهد بود اما می تواند پلن بی ارنستو والورده شود که در این صورت مالکوم یا دمبله در جناح چپ بازی خواهند کرد و کوتینیو در سیستم 3-3-4 یکی از دو هافبک تهاجمی خواهد بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.