پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس معارفه مالکوم : " در مورد پیشنهاد بارسلونا فکر نکردم . آماده ام یکشنبه بازی کنم " .

کد خبر : 81209  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 مرداد 1397
مالکوم روز سه شنبه به بارسلونا پیوست و سپس به آمریکا رفت تا در تور پیش فصل شرکت کند . مراسم معارفه او در پورتلند برگزار میشود .

پایان کنفرانس - مطالب جدید در قسمت پایین


 

- بارتومئو از نایک بابت ارائه امکانات خود به بارسلونا تشکر کرد و به خرید سریع مالکوم نیز اشاره داشت .

 

- بارتومئو : مالکوم یک بازیکن با استعداد و جوان است و در یک لیگ بزرگ اروپایی حضور داشت و با قراردادی 5 ساله به بارسلونا پیوست .

 

- بارتومئو : از شما متشکرم مالکوم . ما از سال 2014 به دنبال خرید شما هستیم .

 

- جوردی مستره : ما در حال معارفه مالکوم در یک مکان فوق العاده هستیم . انتقال او 41 میلیون یورو هزینه داشت و بند خروج او نیز 180 میلیون یورو است . قرارداد او 5 ساله است .

 

- مستره : در سال 2015 او با کورینتیانس و همچنین با تیم زیر 21 سال برزیل نیز قهرمان شده است .

 

آبیدال : من بابت اینکه مالکوم را اینجا داریم بسیار افتخار میکنم . ما از سال 2014 او را دنبال میکنیم . سپس او به اروپا آمد و نشان داد که با فوتبال اروپا نیز سازگاری دارد . ما شاهدیم که او پروفایل بارسا را دارد . او بازیکنی چپ پا است که میتواند در هر دو بال بازی کند . در برزیل سمت چپ و در اروپا سمت راست بازی کرده است .

 

آبیدال : ما 3 خرید داشتیم و ما برای آینده آماده ایم . مالکوم یک بازیکن گلزن است و او هم به هم تیمی هایش کمک میکند . او در بهترین مکان برای ادامه رشد و کسب عناوین قهرمانی است .

 

مالکوم : من از صمیم قلب خوشحالم و میدانم که بارسلونا برای من یک چالش است اما من میخواهم از حضورم در بهترین باشگاه لذت ببرم .

 

مستره : ما در هیئت مدیره همیشه گفته ایم که دمبله از نظر فنی بسیار قوی است و او در تیم ادامه میدهد .

 

مستره در مورد آ.اس رم : ما آرام هستیم . مالکوم را از سال 2014 میخواستیم . میتوانم بگویم که رم و مونچی کار اشتباهی انجام دادند . این اتفاقات بخشی از مذاکرات است و این بازیکن بود که میخواست به بارسلونا بیاید .

 

مالکوم : مسی بهترین فوتبالیست جهان است . یک افسانه است و من امیدوارم که از او چیزهای زیادی یاد بگیرم . این تجربه خوبی است و امیدوارم بتوانم به او کمک کنم .

 

آبیدال : ما باید یک تیم قوی داشته باشم . مالکوم و دمبله در یک پست بازی میکنند اما وصل طولانی داریم و ما به بازیکنان زیادی نیاز خواهیم داشت . دمبله باید آرام باشد زیرا او بازیکن مهمی است . ما امیدواریم که بیشترین عناوین قهرمانی ممکن را برنده شویم .

 

مالکوم : من همیشه آرام بودم زیرا ایجنت های من مسئول مذاکرات بودند و زمانی که به من گفتند بارسلونا پیشنهاد داده است من در موردش فکر نکردم . این رویای من بود که در بارسلونا و در کنار بهترین ها بازی کنم .

 

آبیدال : چیزهای زیادی در رسانه ها گفته میشود اما ما کار میکنیم تا بهترین باشگاه و بهترین بازیکنان را داشته باشیم . گزینه هایی برای بعضی از بازیکنان وجود دارد اما خوشحال بودن دو طرف مهم است .

 

مالکوم : از سن جوانی من رونالدینیو و سپس نیمار را دنبال میکنند . من امیدوارم که مانند برزیلی های موفق در بارسلونا قدم بردارم .

 

مالکوم : من آماده بازی هستم اما به والورده بستگی دارد . اگر آنها آماده باشند من را میتوانید در اولین بازی با تاتنهام ببینید .

 

کنفرانس به پایان رسید . برنامه ها طبق زمان بندی انجام نشد و بارتومئو در جلسه ای خصوصی اقدام به امضای قرارداد با مالکوم کرد . از این که همراه ما بودید متشکریم .

 

# به دلیل زنده بودن گزارش ممکن است اشتباهاتی وجود داشته باشد . در خصوص بند خروج قبلا 400 میلیون یورو اعلام شد اما در اینجا 180 میلیون یورو که بررسی میکنیم .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.