پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دستمزد پابلو مورنو در یوونتوس پس از ترک لاماسیا

کد خبر : 81268  |  زمان ارسال : شنبه 6 مرداد 1397
ستاره دیگری از لاماسیا رفت

اختصاصی بارسانیوز – در ادامه ربوده شدن استعدادهای لاماسیا توسط باشگاه های بزرگ اروپایی، پابلو مورنو نیز پس از سرجیو گومز (دورتموند)، امبولا (موناکو)، اریک گارسیا (منچستر سیتی)، رابرت ناوارو (موناکو)، آدریان برنابه (منچستر سیتی) و جوئل لوپز (آرسنال) لاماسیا و بارسلونا را ترک کرد.

 

اما همانطور که باکرو مدیر تیم دوم بارسلونا اعلام کرد، بزرگ ترین مشکل در لاماسیا پیشنهاد دستمزدهای بزرگ از سوی سایر باشگاه ها است که یوونتوس با دستمزد سالیانه 500 هزار یورو موفق به جذب پابلو مورنو شد که پس از 16 سالگی اولین قرارداد حرفه ای خود را با بارسلونا منعقد نکرد و راهی تورین شد.

 

دستمزد هفتگی پابلو مورنو حدودا 10 هزار یورو در هفته طی قرارداد 3 ساله است که در 16 سالگی دستمزدی عالی محسوب می شود. پابلو در 10 سالگی یعنی در سال 2012 از گرانادا به بارسلونا پیوسته بود و در طی 6 فصل بیش از 200 گل با لباس آبی اناری به ثمر رساند.

 

بنابراین پابلو بدون داشتن قرارداد حرفه ای توسط یوونتوس با قیمت 700 هزار یورو خریداری شده و بارسلونا برایش بند بازخرید ندارد و در گزارش رسمی وب سایت باشگاه یوونتوس چیزی درخوص جزئیات انتقال آورده نشده اما پابلو به عنوان "بازیکنی برای آینده باشگاه" توصیف شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.