پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شربطندی 4 باشگاه بزرگ لالیگا روی جوانان برای چمپیونزلیگ !

کد خبر : 81309  |  زمان ارسال : شنبه 6 مرداد 1397
بارسلونا , رئال مادرید , اتلتیکو مادرید و والنسیا در حال جوان سازی تیم های خود به منظور پیروزی در لیگ قهرمانان هستند و روی جوانان شرطبندی کرده اند .

اختصاصی بارسا نیوز - این 4 نماینده لالیگا در رقابت های بزرگ اروپایی , سیاست خود را بر خرید بازیکنان جوان قرار داده اند و به دنبال استعدادها هستند .

 

این روند در رئال مادرید طی چند فصل گذشته دیده میشد اما بارسلونا , اتلتیکو مادرید و والنسیا نیز همین مسیر را پیش گرفته اند .

 

در نیوکمپ شاهد ورود بازیکنانی هستیم که سن آنها از 23 سال بیشتر نیست . آرتور و مالکوم 21 سال دارند و لنگلت 23 ساله است . از سوی دیگر پائولینیو 29 ساله نیز پس از تنها 1 فصل نیوکمپ را ترک کرد .

 

 

در واندا متروپولیتانو نیز خریدهایی همچون لمار و رودری 22 سال دارند , ژلسون مارتینز 23 , جانی 24 و آدان 31 ساله هستند که میانگین سنی خریدهای جدید این باشگاه 24.4 سال است که 3 سال کمتر از میانگین سنی خریدهای فصل قبل است .

 

در مستایا تنها دنیل واس 29 سال دارد و میانگین خریدهای این تیم 25 سال میباشد . سایر خریدهای والنسیا مانند اوروش راچیچ ( 20 سال ) , موکتار دیاخابی 21 سال , جفری کوندوگبیا 25 سال , کریستیانو پیچینی 25 سال دارند و میانگین سنی خریدهای این تیم 24 سال است .

 

در سانتیاگو برنابئو , باشگاه رئال این سیاست را ادامه میدهد و آنها نسبت به تیم های دیگر بازیکنان جوانتری با میانگین سنی 19.7 سال خریداری کرده اند . ویسینیوس 18 , لونین 19 , آلوارو اودریوزولا 22 به این تیم پیوسته اند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.