پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست منچستر یونایتد از یری مینا !

کد خبر : 81386  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 مرداد 1397
صبر برای مذاکره

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، همانطور که ایجنت یری مینا در مذاکرات با مدیران بارسلونا بر سر صبر کردن جهت رسیدن بهترین پیشنهاد توافق کردند، منچستر یونایتد نیز خواستار صبر از سوی یری جهت ورود به مذاکره است چون یری مینا پلن بی و یا در واقع دومین گزینه خرید شیاطین سرخ برای قلب خط دفاع می باشد.

 

علی رغم لزوم صبر توسط یری مینا اما باتوجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ جزیره از 10 روز دیگر (جزئیات کامل پنجره نقل و انتقالات تابستان 2018 در 5 لیگ بزرگ اروپا)، یری مینا می تواند آینده خود را تا یک هفته دیگر بداند.

 

یری مینا در کنار پیشنهاد اورتون، علاقه منچستر یونایتد را نیز دریافت کرده درحالی که اولویت خرید این باشگاه مگوایر مدافع لستر سیتی است و در صورت عدم موفقیت در جذب او شیاطین سرخ برای یری مینا اقدام خواهند کرد.

 

لستر سیتی با رد پیشنهاد 50 میلیون یورویی منچستر یونایتد خواهان حدودا 70 میلیون یورو است درحالی که بارسلونابرای یری مینا 40 میلیون یورو می خواهد.

 

حتی انتظار می رود در صورت خریداری شدن مگوایر توسط لستر، لستر سیتی با پول حاصل از فروش بازیکن خود به خرید یری مینا روی آورد که در حال حاضر باشگاه های انگلیسی شدیدا علاقه مند به جذب یری مینا باتوجه به قدرت گلزنی او در بازی هوایی هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.