پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ریکی پویگ : ادای احترام به اینیستا

کد خبر : 81417  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 مرداد 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - هواداران بارسلونا نه تنها عملکرد آرتور برابر تاتنهام را دوست داشتند بلکه این در مورد ریکارد پویگ نیز بود .

 

این بازیکن پیراهن شماره 8 را پوشید و اولین کسی بود پس از اینیستا اینکار را میکند و احساس بدی ایجاد نکرد . این بازیکن 18 ساله شباهت عجیبی نیز به بازیکن معروف دارد که اکنون به ژاپن رفته است .

 

مصدومیت آندره گومز در نیمه اول باعث شد تا پویگ وارد زمین شود و او اعتماد به نفس بالایی در برابر بازیکنانی مانند کریستین اریکسن داشت .

 

ریکی پویگ پس از بازی به خبرنگاران گفت :

این باعث غرور و افتخار من است که ارنستو ( والورده ) به کسانی که یک عمر در بارسلونا هستند فرصت میدهد . من میدانم باید چطور بازی کنم و همین کار را در تمام رده های سنی انجام داده ام .

 

بدون مو در صورت و صدایی که چند سالی است تغییر کرده , پویگ از خانواده قدیم بارسلونا به جوآن ویلا , اینیستا و ژاوی علاقه دارد  . حتی اگر این مردان دیگر در باشگاه نباشند .

 

والورده فصل آینده از او استفاده خواهد کرد اما در درجه اول او با بارسلونا B در سگوندا B کار میکند اما اجازه خواهد داشت تا با تیم بزرگسالان تمرین کند و به پیشرفت ادامه دهد .

 

او یکی از چند جوانی است که اخیرا قرارداد جدیدی امضا کرده اند و به دنبال یک چالش در تیم اول هستند . پویگ ممکن است برای استفاده توسط والورده هنوز کوچک ( از لحاظ سنی ) باشد اما او یکی از مرواریدهای لاماسیا است و در زمان مناسب این اتفاق خواهد افتاد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.