پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه پدر ژاوی به آرتور ملو

کد خبر : 81428  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 مرداد 1397
آرتور به زمان نیاز دارد

اختصاصی بارسا نیوز - خواکیم هرناندز پدر ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا در مصاحبه با اسپورتس کوپه در مورد ورود آرتور ملو به نیوکمپ صحبت کرد .

 

او گفت :

وقتی بازیکن جدیدی خریداری میشود , معمولا زود قضاوتش میکنیم . آرتور بازیکن بزرگی است اما مانند هرکسی او نیاز به زمان برای وفق پیدا کردن با شرایط دارد .

 

هرناندز افزود :

رازی که پشت سازگاری با سبک بارسلونا است تمرکز زیاد و صرف زمان مورد نیاز است . بازی در بارسلونا آسان نیست و او باید به طور مرتب در تمرینات باشد .

 

پدر ژاوی به یکی از موضوعات مهم بارسلونا یعنی داشتن " Barca DNA " نیز اشاره کرد و در این خصوص گفت :

بین بازیکنانی که از آکادمی لاماسیا می آیند با سایر بازیکنان که از تیم دیگری می آیند تفاوت زیادی وجود دارد . برای بازی در بارسلونا تنها اینکه بازیکن خوبی باشید کافی نیست بلکه شما باید در سریع ترین زمان " دی ان ای بارسا " را کسب کنید .

 

ژاوی هرناندز خودش معتقد است که آرتور دی ان ای بارسلونا را دارد و او در مصاحبه ای اخیرا آرتور را بازیکنی با " کیفیت فنی و بااستعداد " توصیف کرد .

 

آرتور برابر تاتنهام کلاس عملکرد خود را نشان داد . او یک گل فوق العاده به ثمر رساند و همچنین 93.5 درصد دقت پاس او بود . رافینیا هم تیمی آرتور نیز او را با ژاوی مقایسه کرد و ارنستو نیز به ستایش از این بازیکن پرداخت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.