پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فشار شدید و اجبارگونه ناصر الخلیفی به رابیو

کد خبر : 81435  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 مرداد 1397
آدرین در سال پایانی قرارداد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا نسبت به جذب آدرین رابیو چه در این تابستان و چه در تابستان بعد مصمم است و به همین دلیل پاری سن ژرمن در روزهای اخیر با ورود ناصر الخلیفی به ماجرا به شدت در حال اعمال فشار روی هافبک 23 ساله فرانسوی جهت تمدید است.

 

ناصر الخلیفی با فشار زیاد روی آدرین علی رغم توافق شخصی با بارسلونا به دنبال تمدید با هافبک فرانسوی است وضعیتی که بارسلونا و به ویژه ارنستو والورده را نگران کرده استچون پس از خروج پائولینیو تیم بازیکنی با مشخصات او دراختیار ندارد.

 

بحث آدرین به هیچ وجه به توخل سرمربی پاری سن ژرمن مربوط نیست چون او تصمیم را به خود بازیکن واگذار کرده اما ناصر الخلیفی اینگونه فکر نمی کند و یک بار دیگر در تلاش است تا پروژه بارسلونا قدرتمند تر نگردد و بازهم مانع بزرگ بارسلونا در جذب بازیکن شده است.

 

تلفوت در گزارشی اعلام کرد که با فشار ناصر الخلیفی به عنوان مسئول مذاکره تمدید رابیو در حال حاضر شرایط را به مرحله ای رسانده که حالا رابیو بیشتر مایل به تمدید است تا خروج اما قصد ندارد در گرفتن تصمیم عجله کند.

 

باتوجه به اینکه پاری سن ژرمن به هیچ وجه راضی به فروش رابیو نیست و امید بارسلونا نیز به تمدید نکردن آدرین و جذب رایگان او در تابستان بعد است، بنابراین مدیران بارسلونا برای پر کردن جای آدرین باید پلن های بی خود را به کار بگیرند که اسپورت امروز خبر داد بارسلونا فقط تا این هفته برای او صبر می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.