پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام بارسلونا به تیاگو؛ "کسی که برود دیگر بازنخواهد گشت"

کد خبر : 81455  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 مرداد 1397
ماندن بر روی اصول احترام به باق مانده ها

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش Elperiodico، در شرایطی که ارنستو والورده خواستار خریداری شدن بازیکنی هماهنگ با سبک بازی مالکانه بارسلونا با توانایی قابلیت حمل توپ است و در این زمینه باتوجه به قرار گرفتن تیاگو در لیست فروش بایرن مونیخ برای خرید در دسترس می باشد اما درون باشگاه برای بازگشتش اختلاف نظر وجود دارد.

 

در باشگاه بارسلونا مدیران در کنار قیمت بالای رافینیا، بازگشت بازیکن خروجی را نیز اتفاق خوبd نمی دانند چون شعاری در بدنه باشگاه حاکم است مبنی بر اینکه "کسی که از بارسلونا برود حق بازگشت نخواهد داشت" که این شعار در راستای احترام گذاشتن به بازیکنانی است که در لاماسیا به مانند سرجی روبرتو باقی مانده اند که اخیرا نیز توسط یکی از مقامات باشگاه اعلام شد.

 

تیاگو در 27 سالگی دقیقا نیاز بارسلونا را پس از خروج اینیستا برطرف می کند تیاگویی که در 22 سالگی بارسلونا را برای فرصت بازی بیشتر با وجود ژاوی و اینیستا به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد.

 

از سوی دیگر در درون باشگاه اعتقاد بر این است که به محض تلاش برای تیاگو، رئال مادرید باتوجه به علاقه لوپتگی به این هافبک وارد عمل خواهد شد و با ارائه پیشنهاد بیشتر مانع از این انتقال خواهد شد که تیاگو نیز بی میل به همکاری با لوپتگی نیست.

 

والورده خرید هافبک را رد نکرد

 

ارنستو در کنفرانس بازی با تاتنهام رسما از احتمال جذب هافبک سخن گفت بازیکنی که بتواند سبک بازی تیم را بشناسد و آن را برآورده کند و تنها وجود آرتور را کافی نمی داند که تلاش باشگاه جذب آدرین رابیو می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.