پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سمدو: درگیری با نیمار دشوار بود؛ رونالدو وقتی که بود هم مهم نبود !

کد خبر : 81554  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 مرداد 1397
مدافع راست پرتغالی از اتفاق یکسال قبل گفت

اختصاصی بارسانیوزنلسون سمدو که در تابستان 2017 به بارسلونا پیوست یکی از بی حاشیه ترین و کم سر و صدا ترین بازیکنان تیم است که تنها چیزی که می تواند با شنیدن نام او ذهن ها را درگیر کند درگیری با نیمار در جریان تمرین سال گذشته در تور ایالات متحده است.

 

درحالی که نیمار در همان تابستان تیم را ترک کرد و بابت دغدغه فکری کنترل خود را از دست داده بود، نلسون سمدوی تازه وارد از روزهای دشوار برای خود بابت آن حادثه حرف زد.

 

نلسون سمدو در آستانه آغاز دومین فصل خود می تواند به مدافع راست اصلی تیم با ایده انتقال سرجی روبرتو به میانه زمین تبدیل شود که در این خصوص گفت:

در این فصل شرایط را خوب می بینم. با تیم وفق یافته ام و هم تیمی ها در کنار سرمربی و حتی هواداران خیلی به من کمک کرده اند و امیدوارم که  فصل جدید نسبت به فصل قبل بهتر باشد. ما همه برای رسیدن به هدف تیمی کار می کنیم و درنهایت انتخاب با سرمربی است. همه می خواهیم بازی کنیم اما این مربی است که باید تصمیم بگیرد.

 

سمدو که مثل روبرتو ابتدا هافبک بوده درخصوص دفاع راست گفت:

من به خوبی با این پست دفاع کناری سازگا شده ام که در اینجا کمک کرده ند تا در بازی در این پست در تمامی جنبه های پیشرفت کنم تا بتوانم کمک بیشتری به بارسلونا کنم.

 

سه گانه؟

هر سال هدف بارسلونا کسب تمامی جام هاست چون ابزار لازم برای این کار وجود دارد و در فصل جدید نیز چیزی جز این انتظار نمی رود. لیگ قهرمانان تورنومنتی فوق العاده برای قهرمان شدن است اما باید برای همه عناوین مبارزه کنیم.

 

خرید های جدید؟

بازیکنان خوبی اضافه شده اند و کار خود را با گلزنی آغاز کرده اند و سعی می کنم از طریق مگالمات زبانی چون پرتغالی هستم کمکشان کنم. باید به وفق یافتن با سبک بازی تیم به آن ها کمک کنیم. هر روز توسط مربی در حال بهتر شدن هستند.

 

یکسال از درگیری با نیمار گذشت

دشوار بود اما اینگونه مسایل در فوتبال رخ می دهد. با شور و شوق زیادی تمرین می کنیم و این در همه تیم ها اتفاق می افتد.

 

مادرید بدون رونالدو؟

رئال همیشه رئال است اما مهم ترین چیز خودمان هستیم. مهم نیست که رونالدویی هست یا نه

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.