پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده از همه چیز مالکوم خوشحال و شگفت زده است

کد خبر : 81555  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 مرداد 1397
خرید بزرگ با قیمتی ایده آل برای ترکیب اصلی سوپر کاپ

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن مالکوم خبر از رضایت کامل ارنستو والورده از این وینگر برزیلی تازه وارد داد که او را به عنوان خرید باشگاه اینگونه معرفی کرد که "او بازیککنی است که باشگاه فکر می کند می تواند به ما کمک کند"

 

واقعیت این است که مالکوم برای والورده تا قبل از خریداری شدن و اضافه شدن به تیم بازیکنی ناشناخته بود و از این رو به مدیران ورزشی بارسلونا اعتماد کرد و حالا از عملکردش شگفت انگیز است.

 

والورده در همین تعداد جلسات کم تمرینی و دو بازی که 90 دقیقه کامل بازی نکرده والورده را از توانایی هایش متعجب ساخته و والورده به خوبی از پتانسیل بالای او آگاه شده است.

 

تکنیک فوق العاده

 

اولین نکته ای که باعث خوشحالی کادر فنی شده تکنیک بالای مالکوم است که کیفیت فنی بالای او بزرگ ترین خبر برای والورده محسوب می شود بازیکنی که با هر دوپایش کنترل خوبی دارد و دارای شوت های پای چپ ویرانگر است.

 

مالکوم به سهولت سبک بارسلونارا درک کرده چون توانایی بالایی برای کار گروهی از خود نشان داده و همچنین اعتماد به نفس بالایی در نبردهای یکدر مقابل یک و پاسکاری دارد و بازی بین خطوط دارد و در معنای واقعی کلمه فوتبالیستی شجاع است. علاوه بر این مالکوم از نظر فیزیکی نیز بازیکنی قدرتمند است و به مانند دمبله ضعیف نیست و به مانند دمبله سریع می باشد.

 

 

بیش از 10 گل بیرون از محوطه

 

حالا بارسلونا در کنار کوتینیو بازیکن قدرتمند دیگری برای شوت از بیرون از محوطه دارد چون مالکوم در لیگ 1 فرانسه بیش از 10 گل با شوت های بیرون از محوطه به ثمر رسانده است.

 

بازی در سوپر کاپ اسپانیا

 

بنابراین اگر مالکوم همچنان به روند فعلی خود ادامه دهد در فینال سوپرکاپ اسپانیا از ابتدا در ترکیب حاضر خواهد بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.